מודי מאור: טבעי שיש במשחק עליות וירידות, אני לא מוטרד

מודי מאור
מודי מאור | אודי ציטיאט

האלופה המשיכה ברצף הניצחונות ומאמנה התייחס ליכולת מול עירוני נהריה: "טוב שלא נתנו לדברים להתגלגל וחזרנו למשחק, בחצי הראשון שמרנו נפלא". אריק אלפסי: "הפועל ירושלים שיחקה יותר טוב"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
הפועל ירושלים השיגה הערב (רביעי) את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה והחמישי בסך הכל הודות ל-78:92 על עירוני נהריה בארנה בבירה, במשחק שנדחה כידוע בשלושה ימים ואמור היה להיערך בתחילת השבוע.


מאמן הפועל ירושלים מודי מאור התמקד בקבוצתו ואמר: "הפועל ירושלים תמיד הייתה למעלה ואנחנו מסתכלים תמיד קדימה. פתחנו טוב והייתה לנו ירידה קלה ברבע השלישי. אני שמח שחזרנו. אני שמח מאוד מהניצחון. שמרנו נפלא בחצי הראשון. לא מדאיג אותי מה שהיה ברבע השלישי, זה טבעי שיש עליות וירידות תוך כדי המשחק. מה שטוב זה שלא נתנו לזה להתגלגל וחזרנו עם פיזיות ברבע האחרון.




 "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהתקדם ממשחק למשחק", הוסיף המאמן המנצח, "אסור לנו לתת נקודות קלות ליריבה. כדי לנצח בראשון נצטרך להמשיך את מה שעשינו היום ולא לתת ליריבה לעשות סלים קלים ולבצע את הדברים שאנחנו רוצים בצד ההתקפי".



פרפרוגלו. דייק מחוץ לקשת בדרך לניצחון נוסף (דני מרון)


מנגד, עירוני נהריה מסתבכת בתחתית בעקבות הפסד רביעי רצוף והמאמן אריק אלפסי טען: "תמיד כשלא נראים טוב אז מודאגים. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו. פרפרוגלו והלפרין קלעו שלשות גדולות. שיחקנו נגד קבוצות חזקות מאוד וזה לא הופך לקל יותר. צריך לאסוף את כולם כדי שלא נישבר.


"אנחנו מדברים על הדברים האלה באימונים. זה מתסכל, אבל אנחנו קבוצה טובה ונצא מהמצב הזה", הבהיר אלפסי. "אנחנו צריכים להאמין בעצמנו. אמרתי בסוף את מה שאני חושב על הזריקות, יכול להיות שלא הייתי צריך להגיד את זה והתנצלתי. אבל צריך להיות חכמים ולא לתת טכנית דקה וחצי לסוף. הליגה צפופה וכל ניצחון יכול להקפיץ אותך למעלה. צריך לחזור למה שהביא לנו ניצחונות בפתיחת העונה ולהתרכז בדברים הטובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי