מאדום לאדום: אלן אומיץ' חתם בכוכב האדום בלגרד

אלן אומיץ'
אלן אומיץ' | אודי ציטיאט

הסנטר הסלובני עזב את הפועל ירושלים לאחר שלא עמד בציפיות ויצטרף ליריבת מכבי תל אביב ביורוליג עד תום העונה. "מאמין שזה האתגר הכי גדול בקריירה שלי"

(גודל טקסט)
אלן אומיץ' עוזב את הפועל ירושלים לאחר שהכוכב האדום בלגרד הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) רשמית על צירופו לקבוצה עד תום העונה. הקבוצה שהפסידה ביום חמישי 89:75 למכבי תל אביב תקווה שהסנטר הסלובני יעזור לה במאבקים להגיע לשלב ההצלבה ביורוליג, לאחר שאכזב בקבוצה מהבירה שהודיעה: "אנו מודים לאלן על תקופתו בהפועל בנק יהב ירושלים ומאחלים לו את מירב ההצלחה בכוכב האדום בלגרד".


"יש לי את האיכות המתאימה לשחק בכוכב האדום ואני מאמין שזה האתגר הכי גדול בקריירה שלי", אמר אומיץ' לאתר הרשמי של הקבוצה הסרבית. כעת, ללא טרנס קינזי הפצוע, הפועל ירושלים תפגוש הערב את הפועל תל אביב עם ארבעה זרים בלבד, בנוסף לחיסרון מתחת לסל ללא ריצ'רד האוול שטרם החלים מפציעה.



אומיץ' (25, 2.16) הגיע להפועל ירושלים כשחקן עם הרבה ציפיות, בהן לא הצליח לעמוד ועתידו היה לוט בערפל כבר מספר שבועות. הוא רשם ממוצע של 8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-17 דקות ביורוקאפ לעומת 7.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בליגה. דווקא במשחקו האחרון מול מכבי ראשל"צ הרשים הסנטר עם 21 נקודות ו-16 ריבאונדים.


Alen Omić novi centar Crvene zvezde mts! https://t.co/jqO7DU2eZR#kkcz#Zvezdas#WeAreTheTeampic.twitter.com/ena0xGdb5R

— KK Crvena zvezda (@kkcrvenazvezda) January 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי