מכבי תל אביב הודיעה: איתי שגב הודח מתפקיד הקפטן

איתי שגב
איתי שגב | דני מרון

הצהובים אישרו כי השחקן ביקש בתקופה האחרונה לעזוב, אולם שתי בקשותיו נתקלו בסירוב ותפקיד הקפטן הועבר לדיברתולומיאו: "שחקן שמבקש לעזוב את קבוצתו לא יכול להיות זה שמוביל אותה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אישרה הבוקר (שני) את הדיווחים לפיהם איתי שגב ביקש לעזוב, ובקבוצה אף ציינו כי עשה זאת פעמיים בתקופה האחרונה, כשהשנייה נעשתה אתמול. הקפטן לא מרוצה ממעמדו ומהעובדה שהוא לא מקבל דקות משחק רבות.

בתגובה לבקשות, מכבי תל אביב סירבה לשחררו, אך הדיחה אותו מתפקיד הקפטן ומי שישמש בתפקיד הוא ג'ון דיברתולומיאו.

"איתי שגב הוא שחקן חשוב ומוערך במכבי, אולם לא ישמש יותר כקפטן מהסיבה הפשוטה ולפיה שחקן שמבקש לעזוב את קבוצתו לא יכול להיות זה שמוביל אותה וכי באחריות הקפטן לייצג את ערך הצלחת הקבוצה מעל ההצלחה האישית", נמסר מהמועדון הצהוב.

מהקבוצה נמסר בנוסף ששגב יישאר שחקן מן המניין, וכך גם טען המאמן נבן ספאחיה במספר שיחות והתבטאויות בתקופה האחרונה. מחליפו, דיברתולומיאו, נחשב לאחד מחביבי הקהל ונבחר לתפקיד בין השאר בשל העובדה שהוא נחשב ישראלי.

שגב פתח העונה בשבעה משחקים מתוך 13 בליגה, רשם 4.1 נקודות ב-12.5 דקות. הוא כידוע נחשב שחקן בית של מכבי תל אביב וזוהי עונתו השישית בליגה (שיחק גם בחולון ובגליל ב-2014 וב-2015 בהתאמה). ביורוליג פתח העונה בשני משחקים מתוך שמונה, קלע 1.5 נקודות ב-8:08 דקות בממוצע.


הקפטן החדש של מכבי תל אביב. דיברתולומיאו (אודי ציטיאט)


שגב יישאר בקבוצה, אבל לא ישמש כקפטן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי