נס ציונה ניצחה את מכבי חיפה, נהריה הביסה את אילת

טל דן
טל דן | אודי ציטיאט

הכתומים רשמו ניצחון שני רצוף לראשונה העונה כשגברו 71:74 על הירוקים. הקבוצה של אלפסי עצרה רצף של חמישה הפסדים עם 61:88 על התכולים

(גודל טקסט)
המחזור ה-14 בליגת ווינר סל ננעל הערב עם שלושה משחקים מסקרנים. עירוני נס ציונה השיגה ניצחון חשוב מול מכבי חיפה. עירוני נהריה הביסה את הפועל אילת.


עירוני נס ציונה – מכבי חיפה 71:74
מכבי חיפה פספסה ניצחון חשוב בלב המושבה בקרב התחתית בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה ותסיים את המחזור כשהיא סוחבת את כל הליגה על הגב וכשמעמדו של עופר רחימי מעורער מתמיד.



נס ציונה, שרק במחזור הקודם טיפסה מעל הקו האדום, צברה ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי במשחק החוץ בשבוע הבא מול מכבי ראשון לציון.


הרבע הראשון נפתח בבליץ של הירוקים שכבר אחרי עשר דקות היו ביתרון דו ספרתי. המארחת נכנסה אט אט לעניינים וקיזזה את ההפרש, עד שברבע האחרון הפכה ועלתה ליתרון משלה. בדקות האחרונות התפתח משחק צמוד, כשהלחץ דיבר ושתי הקבוצות קלעו באחוזים נמוכים. זאק גרהאם יכול היה להכריע את גורל המשחק, אבל החטיא 6.8 שניות לסיום.


גוני יזרעאלי (אודי ציטיאט)
גוני יזרעאלי (אודי ציטיאט)


עירוני נהריה – הפועל אילת 61:88
שתי קבוצות עם שאיפות צמרת ומאזן שלילי נפגשו בעין שרה, וידם של הסגולים הייתה על העליונה. הקבוצה של אריק אלפסי עצרה רצף של חמישה הפסדים ותקווה להמשיך במומנטום בשבוע הבא בעוד משחק תחתית חשוב מול בני הרצליה באולם היובל.


כבר מהרגע הראשון היה ברור לאן הרוחות נושבות. אלכס יאנג, יונתן שולדבראנד וסטו דאגלס צלפו וכבר באמצע הרבע השני לוח התוצאות הראה יתרון דו ספרתי למארחת. הבליץ נמשך גם בעשרים הדקות האחרונות, והקהל המקומי יכול לחגוג עם שחקניו אחרי תקופה ארוכה.


הקבוצה של שרון דרוקר, שניצחה ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים, לא הצליחה לרדת לקרקע אחרי הניצחון הגדול על הפועל חולון במחזור הקודם. בשבועיים הקרובים מחכים לתכולים שני משחקים סופר קשים מול הפועל תל אביב (בית) והפועל ירושלים (חוץ).


ווילי וורקמן (אודי ציטיאט)
ווילי וורקמן (אודי ציטיאט)


מכבי אשדוד – מכבי ראשון לציון 82:106

בשבוע שעבר החניכים של בראד גרינברג סיפקו תצוגה הגנתית מרשימה מול מכבי חיפה, אז הפעם הגיע תור ההתקפה – שיא מועדון של 106 נקודות ושיא ליגה עונתי של 18 שלשות (מתוך 31 ניסיונות) חילצו סוף סוף את הקבוצה הדרומית ממאזן שלילי והעלו אותה ל-7:7.


עם שלושה זרים בלבד (טרנס ווטסון ברח, דייויד לורי מתאושש מפציעה), אשדוד מייצרת בתקופה האחרונה ריצה מרשימה שהכניסה אותה חזקה לשמונה הראשונות. בעוד שלושה שבועות היא תפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה.



בצד השני, דווקא לאחר שהיו"ר יצחק פרי החליט לעזוב את מקומו הקבוע על הספסל ולעלות ליציע אחרי עשרות שנים, הקבוצה שלו ממשיכה להידרדר בטבלה ולהציג הגנה חלשה כבר שבוע שני ברציפות. כשהישראלים קולעים שמונה נקודות בלבד, קשה לנצח.


שחקני נס ציונה חוגגים (אודי ציטיאט)שחקני נס ציונה חוגגים (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי