ירושלים ניצחה את אילת, האוהדים קראו בשמו של סטודמאייר

אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים | אודי ציטיאט

האלופה חזרה למסלול עם 72:84 על קבוצת התחתית של דרוקר, הקהל הניף שלטי תמיכה באקס האהוב. ניצחון דרמטי לנהריה על גלבוע/גליל

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו הערב (ראשון) בליגת ווינר בכדורסל. הפועל ירושלים שוב לא הרשימה, אבל יצאה עם ניצחון ביתי על הפועל אילת החלשה. עירוני נהריה שרדה מותחן גדול וניצחה את הפועל גלבוע/גליל.


הפועל ירושלים – הפועל אילת 72:84

אחרי שני הפסדים רצופים, הפועל ירושלים חזרה לנצח בדיוק בזמן. הקבוצה של מודי מאור הציגה הגנה נהדרת, בעיקר במחצית השנייה, והשיגה ניצחון על קבוצת התחתית של שרון דרוקר, שמונה ימים בלבד לפני חצי גמר גביע המדינה.


האירוע המרכזי בארנה היה הגעתו של האקס אמארה סטודמאייר שקיבל פרחים לפני המשחק, ובעיקר קריאות עידוד מצד האוהדים שהניפו שלטים הקוראים להנהלת המועדון להחזירו לקבוצה. מנגד, הדרומיים ספגו הפסד שלישי ברציפות והם ממשיכים להיות מסובכים בתחתית.

ג'רום דייסון (אודי ציטיאט)
ג'רום דייסון (אודי ציטיאט)

עירוני נהריה – הפועל גלבוע/גליל 97:101
אם עירוני נהריה תהיה השנה בפלייאוף העליון, זה רק בזכות המאזן הביתי הנהדר שלה. הקבוצה של אריק אלפסי השיגה עוד ניצחון חשוב בעין שרה (המאזן הביתי השני בטיבו בליגה) בסיומו של משחק התקפי משובח ודרמה גדולה שכללה ריצה מטורפת של הפועל גלבוע/גליל שמחקה פיגור 18. יונתן שולדבראנד הצטיין ברבע האחרון אצל הסגולים עם מפגן צליפות משוגע, ג'ייקובן בראון הפציץ בצד השני 34 נקודות ו-36 נקודות מדד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי