רק תביאו ת'גביע: ניצחונות למכבי ת"א ולמכבי אשדוד

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

גם ללא ספאחיה החולה, הצהובים לא התקשו ב-74:85 על ראשל"צ ויצאו לפגרת הגביע כשהם במקום הראשון. ניצחון 6 ברציפות לגרינברג שעלה למקום ה-4 בטבלה, 81:84 על נס ציונה. בעוד שבוע השתיים ייפגשו בחצי הגמר

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
שני משחקים נעלו הערב (שני) את המחזור ה-16 בליגת ווינר סל. במוקד: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון ושמרה על הפסגה. במשחק המוקדם מכבי אשדוד גברה על את עירוני נס ציונה. בעוד שבוע בדיוק השתיים ייפגשו בחצי הגמר.


מכבי תל אביב – מכבי ראשון לציון 74:85
גם ללא נבן ספאחיה החולה ובלי דיאנדרה קיין וארטיום פרחוסקי מכבי תל אביב לא התקשתה מול הקבוצה הבינונית של שמוליק ברנר והשיגה ניצחון ליגה שני ברציפות שמעניק לה קצת שקט לקראת משחק היורוליג החשוב מול ברצלונה ושבוע הגביע בו היא תנסה לשמור על התואר.



בשונה מהשבועות האחרונים, הישראלים קיבלו יותר דקות משחק, אולי כחלק מהפקת הלקחים של הצוות המקצועי על הרחבת הרוטציה בשל העומס הרב על השחקנים הבכירים. כארם משעור לא שיחק בשל דלקת בעין.


הצהובים שיפרו את משחק ההגנה ולא איפשרו ליריבה לעבור את רף 20 הנקודות באף אחד מהרבעים. מייקל רול וג'ייק כהן היו אחראים על אספקת הנקודות בצד ההתקפי והקבוצה התל אביבית תצא לפגרת הגביע כשהיא במקום הראשון בטבלה.


גיא גודס. החליף בהצלחה (עדי אבישי)
גיא גודס. החליף בהצלחה (עדי אבישי)


עבור האורחת מעיר היין מדובר בהפסד שלישי מארבעת המשחקים האחרונים ובהפסד שמיני ברציפות לצהובים ו-30 מ-32 המשחקים שנערכו בין הקבוצות בהיכל מנורה מבטחים במסגרת העונה הסדירה בליגה.


מייקל רול (עדי אבישי)
מייקל רול (עדי אבישי)


קלעו למכבי ת"א: ג'ייק כהן 19, מייקל רול 14, דשון תומאס 13, פייר ג'קסון 9, נוריס קול 8, אלכס טיוס וג'ון דיברתולומיאו 6 כל אחד, ג'ונה בולדן ויובל זוסמן 5 כל אחד.


קלעו למכבי ראשל"צ: מארק טולפסן 14, עידן זלמנסון 12, מרפי הולוואי ויניב סולומון 10 כל אחד, דרו קרופורד ואבי בן שימול 8 כל אחד, ג'ייסון סיגרס 5, ניצן חנוכי 3, עודד ברנדוויין ואייל שולמן 2 כל אחד.


בולדן ושגב (עדי אבישי)
בולדן ושגב (עדי אבישי)


עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד 84:81
המיקום בטבלה לא מטעה. הקבוצה של בראד גרינברג השיגה ניצחון שישי ברציפות ועלתה למקום הרביעי, כשהיא נראית מוכנה ובכושר טוב לקראת חצי גמר גביע המדינה בשבוע הבא מול מכבי ת"א.


התוצאה קצת משקרת כי הקבוצה הדרומית כבר הובילה בדו ספרתי בשלבים רבים של המשחק ורק יכולת טובה של קאליף ווייאט ודקוואן קוק החזירה את הכתומים למשחק בדקות האחרונות.


הקבוצה של נדב זילברשטיין ספגה הפסד שני ברציפות וחמישי בשבעת המשחקים האחרונים והיא ממשיכה להיות מסובכת בתחתית. זהו גם ניצחון רביעי של אשדוד בחמשת המשחקים האחרונים שלה בלב המושבה.


קלעו לעירוני נס ציונה: קאליף ווייאט 25, דקוואן קוק 21, אלעד הופמן 10, טאליב זאנה 9, גולן גוט 6, נאור שרון וטל דן 4 כל אחד, גארי בראון רמירז 2.


קלעו למכבי אשדוד: סק הנרי 25, קמרון לונג 19, ג'ראלד לי 13, נמרוד לוי ואלכס צ'וברביץ' 8 כל אחד, גיל אמיתי 4, נתנאל ארצי 3, אדם אריאל וטראוויס וואריק 2 כל אחד.

 






 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי