אחרי שבעה הפסדים רצופים: מכבי חיפה חזרה לנצח

ברנדון באומן
ברנדון באומן | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

סגנית האלופה שבה מפיגור דו ספרתי דקה לסוף הרבע השלישי ויצאה עם ניצחון 73:84 שיתן לה קצת שקט בפגרת הגביע. 25 נקודות לבאומן. אלפסי עם הפסד שמיני רצוף מחוץ לעין שרה

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב (ראשון) ברוממה עם רצפים שליליים. מכבי חיפה הפסידה בכל שבעת המשחקים האחרונים וסחבה את כל הליגה על הגב, עירוני נהריה לא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים מחוץ לעין שרה.

דקה לסוף הרבע השלישי, כשהסגולים הובילו בעשר הפרש, הלחץ על הספסל של סגנית האלופה הרקיע שחקים, אבל אז ברנדון באומן לקח את קבוצתו על הכתפיים, סיים עם 25 נקודות וסידר ניצחון 73:84 שמעניק הרבה שקט לעופר רחימי בפגרת הגביע.

אריק אלפסי יצטרך לעשות חשבון נפש איך פעם נוספת שחקניו שומטים יתרון דו ספרתי. בשבוע שעבר מול הפועל גלבוע/גליל הוא יצא עם ניצחון בשיניים, השבוע זה כבר עלה לו ביוקר – מכבי חיפה חזרה לחיים והוא עצמו הסתבך בתחתית.

קלעו למכבי חיפה: ברנדון באומן 25, דגן יבזורי 13, זאק גרהאם 12, אנחל רודריגז 9, רג'י באקנר 8, עוז בלייזר ורועי הובר 7 כל אחד, ווילי וורקמן 2, גוני יזרעאלי 1.


קלעו לעירוני נהריה
: קורי וובסטר 116, אלכס יאנג 15, טיירון נאש 13, איגור נסטרנקו 8, יונתן שולדבראנד 7, זיו בן צבי 6, סטו דאגלס 5, יפתח זיו 2, דנזל ליבינגסטון 1.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי