בחולון זועמים על החלטת המשטרה שלא להכניס דגלים להיכל

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | עדי אבישי

לקראת המפגש הגורלי בחצי גמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים, זעם בחולון. הנהלת הקבוצה הודיעה: "האוהדים שלנו עמלו על הכנת תפאורה בשווי עשרות אלפי שקלים, נפנה לשרה מירי רגב"

(גודל טקסט)

הפועל חולון תפגוש את הפועל ירושלים הערב (שני, 21:15) בקרב על ההעפלה לגמר גביע המדינה בכדורסל. חולון הפסידה בשלושת המפגשים האחרונים עם האלופה, ורוצה לעלות לגמר לראשונה מאז הזכייה הבלתי נשכחת בגביע ב-2009. אין ספק שהמתח במועדון הולך וגובר. ואם זה לא מספיק, גם התקבל הבוקר במשרדי חולון מייל מרגיז מדובר איגוד הכדורסל חגי סגל, בו הודיע סגל לראשי הקבוצה שלא תותר הכנסת דגלי פריסה להיכל הערב.

הנהלת הקבוצה הגיבה בזעם בשם האוהדים, ומסרה: "אנחנו היינו הקבוצה היחידה שהגישה רשימת ציוד עידוד ודגלי פריסה שאושרו בתיאום עם קצין המודיעין. האוהדים שלנו עמלו במשך ימים רבים על הכנת תפאורה מרהיבה בעלות של כ-20,000 שקל שכעת ירדו לטמיון מבלי לקבל הסבר לדבר".

הפגישה בה הוחלט על איסור הכנסת הדגלים התקיימה ביום רביעי שעבר, אך רק הבוקר נשלחה ההודעה לקבוצות. בהפועל חולון מתכננים כעת לפנות למשרד הספורט ולשרה מירי רגב על מנת להסדיר את הכנסת הציוד ש"נועד להעניק תפאורה ואווירה לאחד ממעמדי השיא של הכדורסל הישראלי", כך על פי הנהלת הקבוצה. 

יחגגו בדרך לגמר? אוהדי חולון (עדי אבישי)

הצהובים-סגולים מגיעים לשלבים הסופיים בגביע בתקופה מצוינת בליגה, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שהביאו אותם למקום השני, מרחק נקודה מהמוליכה מכבי תל אביב. לחצי הגמר העפילה חולון לאחר שגברה 77:91 על מכבי הוד השרון בשמינית הגמר וניצחה במשחק צמוד 98:100 את מכבי ראשון לציון ברבע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי