ספאחיה: אשדוד שיחקה מדהים, אך היו לנו דקות הירואיות

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לאחר העלייה לגמר הגביע: "לא יכול להתלונן על הרחקתי, אך לא יצאתי מהאזור בכוונה". בראד גרינברג פירגן: "זה הפסד קשה, אבל אני גאה בנו. היו להם קליעות של קילרים"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הצליחה בקושי רב להעפיל לגמר גביע תשיעי ברציפות, אחרי 73:76 על מכבי אשדוד/באר טוביה שלולא שתי שלשות אדירות של נוריס קול ופייר ג'קסון בדקה האחרונה כלל לא היה מושג.


הצהובים גם נאלצו להסתדר ברבע האחרון ללא מאמנם נבן ספאחיה שהורחק, אבל למרות כל זאת השיגו את הכרטיס הנכסף למשחק ביום חמישי על התואר המשמעותי הראשון של העונה. ספאחיה אמר בסיום: "אשדוד שיחקו כדורסל מדהים. הם הגיעו מוכנים בשני צדי המגרש ומגיע להם קרדיט. הם באו כאנדרדוג וקל לשחק ככה. ידעתי שיהיה עלינו לחץ, אבל לפחות בסוף התעוררנו. אנחנו אחת הקבוצות הטובות באירופה בריבאונד והפעם לא הצלחנו לעשות את זה. אי אפשר להתלונן על הגנה שקיבלה רק 73 נקודות, אבל מצד שני אנחנו לא יכולים להחטיא כל כך הרבה. אני רוצה לברך את השחקנים והצוות שלי על עבודה הירואית בדקות האחרונות".




ספאחיה נשאל על הרחקתו והשיב: "לא יצאתי בכוונה מהאזור שלי. השופטים החליטו מה שהחליטו כנגד התגובות שלי. אני לא יכול להתלונן".


ג'ייק כהן התייחס לניצחון הדרמטי: "אני מאוד שמח מהניצחון ומהעלייה לגמר. מגיע קרדיט לאשדוד על איך שהם לחמו ושיחקו. הרבה דברים לא הלכו בכיוון שלנו, היו שריקות נגדנו, אבל זה לא בשליטתנו. השחקנים שעלו מהספסל נתנו דקות טובות והראו את החשיבות של ספסל".



כהן חוגג ניצחון דרמטי בדרך לגמר (עדי אבישי)


פסק הזמן המכריע של גודס: "ידענו שיש הרבה בלאגן, אז הוא ביקש מאיתנו להירגע ולהישאר בריכוז. הוא אמר לנו לא להילחץ ושיש עוד הרבה זמן. זה הערך של בנאדם כמו גודס", הוסיף כהן.


גם ג'ון דיברתולומיאו התראיין בסיום ואמר בקצרה: "משחק גביע זו אווירה שונה ואני שמח שהצלחנו לצאת ממנו עם ניצחון. לא שיחקנו יפה, אבל העלנו את האינטנסיביות בהגנה, הם לקחו אחורה וזה מה שעשה את ההבדל. לא רצינו לחשוב שהמשחק בורח לנו ואני גאה בנו. לא משנה את מי נקבל בגמר, נתאמן ונגיע מוכנים ומפוקסים".




גודס. הצליח להוביל את קבוצתו בהיעדר ספאחיה (עדי אבישי)


מנגד, באשדוד/באר טוביה התאכזבו עד מאוד מכך שאיבדו את המשחק אולי בדקה האחרונה וסק הנרי אמר: "הפסד קשה. התחרינו. הרגשתי שזה המשחק שלנו. היה מאמץ קבוצתי נהדר. הרגשתי שזה היה בידיים שלנו. אני שמח מאיך שהתמודדנו, אבל יודע שהיינו צריכים לנצח. שמנו לב שכל הקהל נגד מכבי, אבל אף אחד לא חשב שזה בידיים שלנו. אנחנו לא מרוצים".


בראד גרינברג, מאמן הקבוצה, אמר באכזבה: "הפסד קשה. שיחקנו חזק, הגנו מצוין ומגיע הרבה קרדיט לשחקנים על ההשקעה. מכבי חזרו ומגיע להם קרדיט על כך. לא עשינו החלטות נכונות בדקות האחרונות. אני גאה באיך ששיחקנו, אבל זה הכדורסל. לא כולם יכולים להיות שמחים בלילה הזה. החטאנו מהעונשין ואיבדנו במגרש הפתוח והם עשו קליעות של קילרים – זה עשה את ההבדל".


גרינברג גם התייחס להרחקתו של ספאחיה: "הרגשתי רע כשזה קרה. הוא בנאדם נהדר ומאמן נהדר. מאז ההגנה של מכבי העלתה רמה, אנחנו לא הנענו את הכדור וזה מה שקרה. התעייפנו, אנחנו לא עמוקים כמוהם וזה התוצאות". 



דיברתולומיאו עוקף את סק הנרי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי