דובר הפועל ת"א: לא שמעו שספאחיה מקלל? לא קונה. זו אכיפה בררנית

פראחוסקי
נבן ספאחיה | עדי אבישי

תגובה חריפה של האדומים להחלטה שלא להעמיד לדין את מאמן מכבי ת"א. הפוסט ממשיך ותוהה: "כשהרחיקו את מקניל, השתמשו בווידיאו. למרבה התדהמה זה לא קורה כשלא מדובר בנו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
בתגובה להחלטת ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל שלא להעמיד לדין את נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב, שהתפרץ לכאורה בקללות לעבר שופטי המשחק בחצי גמר הגביע מול מכבי אשדוד, הוציא דובר הפועל תל אביב פוסט ביקורתי על ההחלטה.


וכך נכתב בפוסט בין השאר: "התובע מבקש כי נלמד מהסרט באופן ברור ביותר כי אלמלא נבלם ע"י חבריו לקבוצה ברור לחלוטין כי היה הנאשם תוקף את השופט. משפט שלקוח מתוך הכרעת הדין בוועדת המשמעת של ג'רל מקניל, שחקן הפועל תל אביב שהורחק במשחק הגביע מול בני הרצליה. במהלך הדיון הקרין התובע סרט וידאו כדי לתמוך בטענותיו. הגיוני, לגיטימי. אבל במערכת שנחשבת אובייקטיבית ופועלת על פי כללי הצדק, חזקה עליה להשתמש בצילומי הווידאו גם כשמדובר במקרים, למרבה התדהמה, שאינם קשורים בשום צורה להפועל תל אביב".




הפוסט ממשיך ומתייחס לספאחיה: "האיש בתמונה מימין התפרץ אתמול בצורה מביכה לעבר שופטי המשחק, קילל וניסה לתקוף את השופטים. אה, אולי הוא לא באמת ניסה לתקוף אותם, אבל במהלך הדיון אמר תובע איגוד הכדורסל ש'אם מחזיקים, זה ברור מה הוא ניסה לעשות'. ברור? כנראה רק כשמדובר בהפועל תל אביב. הפרשנות הופכת לעובדה, הדמיון הופך למציאות, הכל למען המטרה. הכל, למען השיטה".





האיגוד החליט שלא להעמיד לדין את המאמן הקרואטי כשהוא נסמך על כך שבדו"ח השיפוט לא ציין המקרה. זו אגב לא הפעם הראשונה ש"שופטים לא שמעו קללות" מפיו של אותו מאמן. שמיעה חלשה? לא קונה. אולי משהו יותר בכיוון של אכיפה בררנית (ומדובר במונח עדין). מה שבטוח, חוסר רצון להזיז את הגבינה ולהטריד את מנוחתם של אי אלו…". 



"התובע מבקש כי נלמד מהסרט באופן ברור ביותר כי ניתן לראות שהנאשם פורץ בריצת אמוק לכיוון השופט ואלמלא נבלם ע"י חבריו לקבוצה ברור לחלוטין כי היה תוקף את השופט".

מתוך הכרעת הדין בוועדת המשמעת של ג'רל מקניל pic.twitter.com/40UtZyU451

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) February 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי