קיין, טיוס וקול יעמדו לדין משמעותי בגין אירועי גמר הגביע

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

שחקני מכבי ת"א צפויים להיענש בעקבות התנהגותם נגד צוות השיפוט בהפסד להפועל חולון, הגארד שהצמיד את ראשון לשופט ספי שמש, עשוי להיות מורחק משני משחקים

(גודל טקסט)

החטא ועונשו: אלכס טיוס, דיאנדרה קיין ונוריס קול יעמדו לדין משמעתי בבית הדין של איגוד הכדורסל בעקבות התבטאויותיהם נגד צוות השופטים בגמר גביע המדינה בכדורסל לפני שבוע וחצי.

לפי המכתב ששלח תובע האיגוד עו"ד טל אור, קיין נצמד לפניו של השופט ספי שמש וקילל בין השאר: "אתם נוראיים, פ** יו. הרגתם אותי כל המשחק". רק אחרי כ-10 שניות התרחק שחקן מכבי תל אביב והמשיך לקלל. לאחר המשחק אמר בראיון לתקשורת: "כל משחק השיפוט מוטה, נמאס מזה. זה מגוחך. דפקו אותנו, נמאס לנו מהשופטים. הם מרמים. נקודה. כל החרא עם השופטים זה הבולשיט האמיתי".

אלכס טיוס צייץ בחשבון הטוויטר שלו לאחר המשחק: "השופטים הכי גרועים אי פעם. רמאות זה בלשון המעטה. הם צריכים להיות מורחקים מהליגה הישראלית".

נוריס קול התבטא אף הוא בחריפות: "להשוות את השיפוט בישראל ל-NBA? השיפוט פה נוראי, נוראי, נוראי. פשוט נוראי. השופטים צריכים להתבייש בהחלטות שלהם. זה היה שיפוט רע מאוד".

דיאנדרה קיין. ייענש בחומרה (מכבי ת
דיאנדרה קיין. ייענש בחומרה (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

התובע דורש להרחיק את קיין משני משחקים בפועל ולהשית עליו קנס כספי בפועל בסך של 35,000 שקל. בנוסף, שלושה משחקים וקנס כספי על סך 50,000 שקל על תנאי למשך שנתיים במקרה של עבירות חוזרות.

על טיוס וקול מבקש עו"ד אור להטיל עונשים מידתיים בשל עברם הנקי – קנס כספי בפועל בסך 35,000 שקל והרחקה ממשחק אחד וקנס כספי בסך 35,000 שקל על תנאי למשך שנתיים במקרה של עבירות חוזרות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי