ווילי וורקמן האריך את חוזהו במכבי חיפה לשלוש שנים

וורקמן
וורקמן | עדי אבישי

הפורוורד בן ה-27 יישאר במדים הירוקים עד עונת 2020/21 ויסגור חמש שנים בכרמל: "מרגיש שמצאתי כאן בית, פעם ראשונה שאני נשאר במועדון יותר משנה". ג'ף רוזן: "מעריצים אותו, הוא הלב והנשמה שלנו"

(גודל טקסט)
יממה אחרי שהודיעה מכבי חיפה על צירופו של הגארד טרבור ג'סקינס, היום (רביעי) הכריזו הירוקים על הארכת חוזו של ווילי וורקמן לשלוש שנים נוספות.


ג'ף רוזן, בעלי מכבי חיפה, מסר לאחר חתימתו של הפורוורד עד תום עונת 2020/21: "ווילי הוא הלב והנשמה שלנו. שמו מעיד על אופיו בצורה מושלמת – 'Workman'. ההקרבה של ווילי על המגרש ומחויבותו לקהילה מחוץ למגרש הם דברים שאנו מעריצים, ואנו נרגשים מהעובדה שווילי ימשיך את הקריירה שלו כשחקן מכבי חיפה.




וורקמן הוסיף בקצרה: "אני מאוד מתרגש להיות ירוק בשלוש העונות הבאות. זאת הפעם הראשונה בה נשארתי בקבוצה יותר מעונה אחת ואני מרגיש שמצאתי כאן בית. אני מאושר לקרוא לחיפה הבית שלי ולהיות כאן זמן רב".


וורקמן, החמישי בליגה בריבאונדים בקרב השחקנים הישראלים, מעמיד ממוצע עונתי של 8.9 נקודות, 6.0 ריבאונדים, 1.8 אסיסטים ב- 28.3 דקות בעונתו השנייה במכבי חיפה ועונתו הרביעית בליגה הישראלית. וורקמן בנוסף נבחר לשחק עבור נבחרת הישראלים במשחק האולסטאר הקרוב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי