עמית שמחון חוזר עם אילת לרוממה לקרב חשוב מול האקסית

עמית שמחון מול תמיר בלאט
עמית שמחון מול תמיר בלאט | צילום: דודי אוחיון, אתר מנהלת הליגה

המחזור ה-19 בליגת העל ייצא לדרך ביום שישי במשחק שבו תארח מכבי חיפה את הפועל אילת. שתי הקבוצות מגיעות להתמודדות אחרי שני ניצחונות רצופים

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל ייצא לדרך מחר (שישי) במשחק שבו תארח מכבי חיפה את הפועל אילת, לקרב בין שתי קבוצות שנמצאות במומנטום טוב.

האורחים מאילת יגיעו להתמודדות אחרי שני ניצחונות, בדיוק כמו המארחים מחיפה. שתי הקבוצות מצויות עתה במרכז הטבלה, לא הרחק מהתחתית הגועשת, בידיעה שניצחון עשוי להקפיץ אותן למעלה והפסד יכול לדרדרן מטה.


עבור עמית שמחון, שנמצא בכושר מצוין, זה יהיה משחק מיוחד כשהוא יחזור לראשונה לרוממה ויפגוש את האקסית, איתה הגיע בעונה שעברה לגמר הפיינל פור. "כולם רואים את הטבלה ובלי קשר לזהות היריבה, אנחנו רוצים לנצח. אני מקווה שנביא לשם את היכולת הטובה שלנו מהמשחקים האחרונים", אמר שמחון. מכבי חיפה תעניק לפני המשחק תשורה לשני שחקניה לשעבר, גם לשמחון וגם לפרדריק בורדיון.

 



הנה כמה נתונים לקראת המשחק: המאזן ההיסטורי בין שתי הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה הוא 9:12 לחיפה ובמשחקי הבית של חיפה, 4:7 לזכותה. שלושה מארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות חוץ. אחרי שבעה הפסדים רצופים, מכבי חיפה עומדת על רצף של שני ניצחונות. הפועל אילת ניצחה גם כן בשני משחקיה האחרונים, אחרי רצף של שלושה הפסדים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי