קטש: היה חסר שקט נפשי. דייסון? זה לא אמור לקרות

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים נותר מאוכזב אחרי ה-77:74 למכבי ת"א, ספאחיה הודה: "אנחנו זקוקים ליום מנוחה, שיחקנו מעל 50 משחקים ויש קבוצות שלא שיחקו 20". נוריס קול: "כשאנחנו טובים בהגנה וקולעים, אפשר לנצח כל אחת"

(גודל טקסט)
בסיבוב הראשון ניצחה מכבי תל אביב בצורה מאוד משכנעת ב"ארנה" בבירה, הערב (ראשון) היא פשוט ניצלה קריסה מוחלטת של האלופה, השלימה מהפך גדול ורשמה 74:77 שהשלים "דאבל" על היריבה הגדולה ביותר שלה ורשמה ניצחון שני ברציפות בליגה וביורוליג, אחרי שקודם לכן רשמה שלושה הפסדים רצופים.


האחראי לניצחון, ה-MVP של המשחק, היה לא אחר מנוריס קול שקלע 22 נקודות ב-30 דקות ועשה זאת עם 50 אחוז מהשדה: "אני המנהיג של הקבוצה והייתי צריך למצוא דרך לעזור. היינו צריכים את ה'בוסט' הזה ואני שמח שניצחנו. ברבע האחרון הצגנו משחק הגנה פנטסטי וכך נצטרך להמשיך לשחק, להיות אקטיביים ולקלוע את הזריקות. כשאנחנו משחקים הגנה טובה וקולעים, אנחנו יכולים לנצח כל אחת. יאלה מכבי".




מאמנו של קול, נבן ספאחיה, הבהיר: "אני יודע ששמעתם את כל מה שאמרתי בפסקי הזמן. ברבע האחרון מצאנו חמישה שחקנים שיכולים לשמור, אחרי שאמרתי לשחקנים שעלינו לעשות משהו בהגנה כי אנחנו לא באנרגיות הנכונות. בהתקפה קלענו אפילו פחות, אבל קאמבק כזה בדרך לניצחון זה משהו שאני רוצה לברך עליו את השחקנים. כעת אנחנו צריכים לנוח, כי אנחנו מאוד עייפים. אני גם יכול לומר שפייר ג'קסון שיחק חולה".



זקוקים בעיקר ליום מנוחה. שחקני מכבי תל אביב (עדי אבישי)


המאמן נשאל כיצד שומרים על היכולת מהרבע מהאחרון: "אנחנו זקוקים ליום נוסף כדי לנוח ולהתאמן עם אנרגיות מחודשות, זה הדבר הכי חשוב. שיחקנו יותר מ-50 משחקים ויש קבוצות שלא שיחקו 20, זה ההבדל. לכולן יש סגל טוב ומאמנים טובים". בעמוד הטוויטר של מכבי תל אביב בחרו לסכם את הניצחון הגדול על עודד קטש ושחקניו עם הציוץ, או אם תרצו המסר, שלהלן:

pic.twitter.com/dOpqVL2OCL

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 11, 2018



עודד קטש
, מן העבר השני, אמר על הקריסה ברבע האחרון: "היה חסר לנו שקט נפשי. שיחקנו מהר מדי ולא ייצרנו את מה שרצינו בהתקפה. הושפענו מהלחץ שלהם במקום להיות שקולים יותר. זה בעיקר. יש דברים שאנחנו יכולים לשפר, אבל בסך הכל היה לנו משחק טוב וזו הסיבה שאנחנו מרגישים תחושת פספוס".


על הקצר עם ג'רום דייסון: "לא קרה כלום. לפעמים שחקנים קצת פחות אוהבים החלטות כאלה ואחרות. אני ממש לא הולך לפתוח את זה פה, אבל זה לא אמור לקרות".


איך מרימים את השחקנים
: "הם מקצוענים ואין צורך להרים אותם, אלא פשוט להתאמן טוב השבוע ולהסתכל קדימה. הליגה עוד ארוכה.  מבחינת איך שהגענו למשחק, ברוב שלבי המשחק, אני יכול להיות מרוצה מהרבה דברים. עוד נשחק טוב יותר".



שחקני הפועל ירושלים בסיום. "מרגישים תחושת פספוס" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי