איגוד הכדורסל: הפועל חולון ויושב הראש שלה יעמדו לדין

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | עדי אבישי

בעקבות אירועי המשחק עם מכבי תל אביב ביום שבת תגיע הקבוצה לבית הדין יחד עם איתן לנציאנו. בנוסף יגיע גם פייר ג'קסון מהצד הצהוב בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית

(גודל טקסט)

 איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) על העמדתם לדין של יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו, קבוצתו וכמו כן גם את שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון, כל זאת בעקבות אירועי המשחק בין הפועל חולון למכבי תל אביב ביום שבת האחרון.

ג'קסון הועמד לדין בשל "השתתפות בקטטה" ו"התנהגות בלתי ספורטיבית", בעוד לנציאנו על "העלבת שופטי המשחק", "אי ציות ראש קבוצה להוראות שופטי המשחק", "הפרת סדר" ו"התנהגות בלתי הולמת". הקבוצה עצמה תועמד לדין על התנהגות אוהדיה, שעברו על סעיפי התקנון "התפרעות, תיגרה ותקיפה", "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", "פגיעה על ידי אוהדים" ו-"התפרעות אוהדים".

פייר ג'קסון. יעמוד לדין (דני מרון)
פייר ג'קסון. יעמוד לדין (דני מרון)

כזכור, ביום ראשון הודיעה מנהלת הליגה שהפועל חולון תידרש לאבטח את ספסל היריבה במשחק נגד הפועל ירושלים בשל אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב. אם לא תעשה זאת, יוטל עליה היטל בסך 10,000 שקלים לכל משחק ליגה. המנהלת הודיעה על קנס דומה גם על מכבי תל אביב בשל העימותים של דיאנדרה קיין, נבן ספאחיה ופייר ג'קסון עם אוהדי חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי