ראשון בערב בליגת העל: מכבי ת"א תנסה להתאושש

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

לאחר 4 הפסדים רצופים בכל המסגרות וכשהם כמעט בוודאות מחוץ לרבע גמר היורוליג, ינסו הצהובים לצאת מהתקופה הנוראית על חשבון עירוני נהריה. נס ציונה תארח את הפועל תל אביב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 21:05) באולמה הביתי את עירוני נהריה כשהיא בשיאה של תקופה מקצועית ומנטלית קשה ביותר. רק ביום חמישי הפסידו הצהובים לפנאתנייקוס ואתמול ספגו מכה אנושה בנוגע לחלום ההעפלה לרבע הגמר כשבאסקוניה ניצחה את ברצלונה ופתחה ממנה פער של שני משחקים.

במשחק הליגה האחרון ספגה מכבי הפסד כואב בהארכה מהפועל חולון 86:81. למשחק מחר לא יירשמו פראחובסקי ופייר ג'קסון שסופסל דקות ארוכות במשחק מול פנאתנייקוס ויהיה מעניין לראות אם יהיו התפתחויות בגזרתו. בסיבוב הקודם ניצחו הצהובים בנהריה 90:98.

מהעבר השני, גם עירוני נהריה מגיעה למשחק כשהיא עם ארבעה הפסדים רצופים, אך אצלה כולם בליגה, והיא מקדימה בטבלה רק את מכבי חיפה. במחזור הקודם ספגו הסגולים הפסד ביתי כואב מנס ציונה 96:88. מאמן הקבוצה, אריק אלפסי, מורחק ובמקומו יעמוד על הקווים שי סגלוביץ'.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי ההפסד האחרון ביורוליג (דני מרון)
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים לאחר ההפסד האחרון ביורוליג (דני מרון)

במפגש הקודם בין הקבוצות בהיכל מנורה, בסיבוב השלישי של העונה שעברה, ניצחו הצפוניים בחוץ לראשונה בהיסטוריה. ניצחון נוסף שלהם מחר יעמיק מאוד את המשבר בו נמצאים הצהובים גם כך.

נס ציונה – הפועל תל אביב
במשחק המוקדם, נס ציונה תארח באולם "לב המושבה" את הפועל תל אביב מחר (ראשון, 19:25) במה שיהיו מפגש בין שתי קבוצות שיגיעו במגמות הפוכות.

האדומים, ששמו להם למטרה את הפיינל פור העונה, יכולים לרדת למאזן שלילי בליגה לראשונה מאז המחזור התשיעי. נס ציונה מחזיקה ביתרון 2:3 במפגשים בנס ציונה. בסך כל המפגשים מחזיקים האדומים ביתרון 4:5.

דני פרנקו. רוצה לחזור למסלול הניצחונות (עדי אבישי)
דני פרנקו. רוצה לחזור למסלול הניצחונות (עדי אבישי)

במחזור הקודם חזרו הכתומים מנהריה עם ניצחון חשוב שהחזיר לחיים את חלום המקום השמיני. במהלך השבוע שוחרר מהקבוצה אלוף ההטבעות מהאולסטאר הישראלי האחרון ג'רון ג'ונסון. מי שפורח לאחרונה בשורות נס ציונה הוא אלישי כדיר, שבמחזור האחרון קלע בדו ספרתי לראשונה מאז המחזור הרביעי (13 נקודות).

הפועל תל אביב מגיעה, כאמור, במצב רוח הרבה פחות טוב. ההפסד 76:69 לאשדוד במחזור האחרון הוריד אותם אל המקום החמישי ויש להם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. הקבוצה עומדת על מאזן שווה לחלוטין בבית ובחוץ (5:5) והפסד יכול לסבך אותה. מי שיכול לעודד את הקבוצה הוא תומר גינת, שנמצא ברצף של שלושה משחקים בקליעה בדו ספרתי, והוא רחוק משחק אחד משבירת השיא האישי שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי