שני בליגת העל: הופעת בכורה ללנגפורד, חיפה חייבת ניצחון

מכבי ראשון לציון נגד הפועל אילת
מכבי ראשון לציון נגד הפועל אילת | לירון מולדובן

הכתומים, עם הופעת בכורה של לנגפורד רוצים לחזור למסלול הניצחונות: "מתרגש לחזור למגרשים". הירוקים צריכים אויר בתחתית, אשדוד ואילת רוצות לשפר עמדות לקראת סיום הסיבוב השני

(גודל טקסט)

 המחזור ה-21 בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שלושה משחקים שיכולים להשפיע לא מעט על מיקומי הקבוצות לקראת סיום הסיבוב השני. ראשון לציון והרצליה ינסו להתרחק מהתחתית הבוערת, אשדוד ואילת ירצו להתקרב לצמרת ומכבי חיפה רק רוצה אויר לנשימה.

ראשון לציון – בני הרצליה (20:15)
המארחים מגיעים למשחק ברצף של שני הפסדים, האחרון באילת מאכזב במיוחד, כשהקבוצה מראה חוסר יציבות כשאיבדה יתרון 14 נקודות. מנגד, בני הרצליה מגיעים במגמה הפוכה כשהם הצליחו לנצח במחזור האחרון את מכבי חיפה אחרי שכבר היו בפיגור של 20 נקודות ובסך הכל נמצאים ברצף נהדר של שלושה ניצחונות רצופים והפסידו רק פעם אחת בשישה משחקים.

מי שיערוך בכורה מחר בשורות הכתומים הוא קית' לנגפורד שאמר לקראת המשחק: "אני מתרגש לחזור למגרשים ומקווה לעזור לקבוצה להצליח". בסיבוב הקודם בהרצליה, ניצחו הכתומים 80:93. במפגש בראשל"צ בעונה שעברה ניצחו המקומיים 104:110 לאחר הארכה במה שהיה למשחק עם התוצאה הגבוהה ביותר של העונה.

שמוליק ברנר. מאמן ראשון לציון בקרב חשוב (דני מרון)
שמוליק ברנר. מאמן ראשון לציון בקרב חשוב (דני מרון)

מכבי חיפה – גלבוע גליל (20:30)
סגנית האלופה מתרסקת והיא מגיעה למשחק מהמקום האחרון, אך גם הצפוניים נמצאים ברצף שלילי של שלושה הפסדים. במחזור הקודם הירוקים ספגו הפסד כואב מבני הרצליה וגלבוע גליל הפסידה בירושלים 92:84.

אצל האדומים יחזקאל סקוורר עבר ניתוח בברכו וסיים את העונה, הרכש החדש ג'אקורי וויליאמס יערוך בכורה. בסיבוב הקודם בגן נר ניצחו המקומיים 66:73.

מכבי חיפה במחזור הקודם מול הרצליה. רוצים לצאת מהמקום האחרון (אודי ציטיאט)

מכבי אשדוד – הפועל אילת (20:40)
הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה, מכבי אשדוד באר טוביה, מגיעה אחרי שניצחה את הפועל תל אביב והעפילה על חשבונה למקום הרביעי כשהיא חוזרת להציג את היכולת הטובה שאיפיינה אותה בפתיחת העונה. אבל אילת, שבעצמה נמצאת ברצף של שלושה ניצחונות, לא תעשה לה חיים קלים ותנסה לעלות למאזן חיובי לראשונה מאז המחזור ה-13.

בסיבוב שעבר אילת ניצחה בביתה 76:86 כשאילת הובילה בשיא ביתרון של 32 נקודות ורק ריצה טובה של אשדוד ברבע ברביעי מנעה תבוסה מביכה. הדולפינים ירצו להמשיך את הרצף של שישה ניצחונות ביתיים – הפעם האחרונה שהפסידה בבית הייתה אי שם בנובמבר לחולון בהארכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי