20 נקודות לקית' לנגפורד בבכורה המחודשת בישראל

קית' לנגפורד
קית' לנגפורד | דני מרון

הגארד הצטיין ב-91:97 הדרמטי של מכבי ראשל"צ על הרצליה, 29 של דוסון לא הספיקו לשיבק. מכבי חיפה ניצחה את גלבוע/גליל לאחר דרמה גדולה והורידה את נהריה למקום האחרון. אשדוד ניצחה גם את אילת

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגת ווינר סל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. מכבי ראשון לציון ניצחה 91:97 את בני הרצליה בהופעת הבכורה של קית' לנגפורד במדים הכתומים. מכבי חיפה ניצחה את הפועל גלבוע/גליל ומכבי אשדוד גברה על הפועל אילת.

מכבי ראשון לציון – בני הרצליה 91:97
בתוך כל ההתרגשות מהופעת הבכורה של קית' לנגפורד, מכבי ראשל"צ שכחה לשחק כדורסל. אריק שיבק, שממש לא שכח את הפיטורים מהקבוצה לה הביא אליפות, ראה את חניכיו פותחים חזק ומובילים כמעט בכל שלבי המחצית הראשונה.

לנגפורד נכנס לעניינים וסיים עם נקודה אחת פחות משיא הקריירה שלו בישראל (20 נקודות להן צירף 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים), וביחד עם דרו קרופורד (20) וג'ייסון סיגרס (18) שדאג להתעורר בדיוק במאני טיים (15 ברבע הרביעי) דאגו לסדר לשמוליק ברנר ניצחון שני בששת המשחקים האחרונים.

לבני הרצליה גם 43 נקודות מדד של ג'ף אדריאן ו-29 נקודות של שון דוסון לא הספיקו כדי להמשיך במומנטום החיובי ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות שהיה מקרב אותם מאוד לשמינייה הראשונה.

לנגפורד נאבק עם אדריאן (דני מרון)
לנגפורד נאבק עם אדריאן (דני מרון)

מכבי חיפה – הפועל גלבוע/גליל 95:98
עופר רחימי כבר ראה שחור בעיניים. שבוע אחרי ששמטה יתרון של 20 נקודות מול בני הרצליה, מכבי חיפה בזבזה יתרון של 21 מול הפועל גלבוע/גליל ו-38 דקות ו-21 שניות בהן הובילה, אבל התעשתה בדיוק בזמן בזכות שני סלים ענקיים של טרבור גאסקינס (17) כדי להשיג ניצחון אחרי שני הפסדים ולהוריד למקום האחרון את עירוני נהריה.

עוז בלייזר קלע 25 וסיים עם מאזן מושלם מכל הטווחים (4 מ-4 ל-3, 2 מ-2 ל-2 ו-9 מ-9 מקו העונשין). האחרון שרשם את ההישג הנאה הוא עודד קטש.

הקבוצה של אריאל בית הלחמי ספגה הפסד רביעי ברציפות והיא מחזיקה במאזן זהה לעירוני נס ציונה ומכבי ראשון לציון (12:9) במקומות 7-9. גם עוד משחק טוב של שלושת הזרים ג'ייקובן בראון (31), זאק לידיי (26) ודיאנג'לו הריסון (18) לא הספיק. חואקין שוכמן גרם לדפיקות לב כשנפצע במהלך המשחק ונאנק מכאבים על הפרקט, אך התאושש בחלוף מספר דקות וחזר לשחק.

הנרי מול קיצ'ן (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)
הנרי מול קיצ'ן (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

מכבי אשדוד – הפועל אילת 63:75
הפועל אילת חלמה על ניצחון חמישי ברציפות והשוואת מאזנה למכבי אשדוד במקום הרביעי, אבל לבראד גרינברג והקבוצה שלו היו תוכניות אחרות. הדולפינים הציגו עוד משחק הגנה משובח בדרך לניצחון שמבסס אותם ברביעייה הראשונה ושומר אותם בפער סביר מהפועל ירושלים השלישית.

סק הנרי (18 נקודות) וקמרון לונג (15) היו הקלעים המובילים של המארחת שגילתה קור רוח ורמת ביצוע מרשימים ברבע האחרון ולא איפשרה לאורחת לחלום על ניצחון. נמרוד לוי התעמת עם מאמן אילת שרון דרוקר וגרם למאמנו להתנצל בסיום.

עמית שמחון, מלך השלשות הישראלי, סבל מיום חלש מחוץ לקשת (0 מ-6 ל-3) ונעצר על 7 נקודות אחרי שמונה משחקים בספרות כפולות. ביום כזה ועם 5 נקודות בלבד של אריק גריפין קשה לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי