עידו פליישר חתם בהפועל ירושלים עד 2021/22

עידו פליישר
עידו פליישר | צילום: הפועל ירושלים

האלופה החתימה את הסנטר הצעיר (22, 2.08) על חוזה ארוך טווח. שני משחקים יפתחו בראשון את הסיבוב השלישי בליגת העל. קטש יארח את שיבק ומכבי אשדוד תנסה להמשיך את העונה הנהדרת שלה על חשבון נס ציונה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

שני משחקים יפתחו מחר (ראשון) את הסיבוב השלישי בליגת העל כאשר מכבי אשדוד תנסה להמשיך את העונה הנהדרת שלה על חשבונה של עירוני נס ציונה והאלופה הפועל ירושלים תרצה לגמול לבני הרצליה על ההפסד הביתי לפני כחמישה שבועות.

מכבי אשדוד/באר טוביה – עירוני נס ציונה (19:25)
המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה בין שתי הקבוצות הוא 5:6 לאשדוד ובמשחקי הבית של אשדוד, 2:3 לנס ציונה. שבעה מ-11 המפגשים בין הקבוצות בכל הזמנים בליגה הבכירה הסתיימו בניצחונות חוץ, כולל צמד המשחקים העונה. מכבי אשדוד עומדת על רצף של שבעה ניצחונות בית בליגה (ועוד אחד בגביע), שמגיע לאחר רצף של שלושה הפסדי בית בסיבוב הראשון. אלכס צ'וברביץ' רחוק 18 נקודות בלבד מ-1,000 בקריירה.

שחקניו של בראד גרינברג רוצים להמשיך את העונה הקסומה שלהם ולתקוע יתד בצמרת הגבוהה. מנגד, שחקניו של נדב זילברשטיין מחפשים להתרחק כמה שיותר מהתחתית.

הפועל ירושלים – בני הרצליה (19:30)
המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה בין הקבוצות עד היום במסגרת הליגה הוא 18:40 לירושלים ובמשחקי הבית של ירושלים, 7:25 לזכותה.

בחודש שעבר קטעה בני הרצליה רצף של 19 הפסדים במשחקי חוץ בליגה נגד הפועל ירושלים מאז עונת 03/04, אבל המאזן הכללי בבירה במפגשים ביניהן בעונה הרגילה עומד על 7:25 לזכות האדומים. בשני המשחקים העונה ניצחה קבוצת החוץ, לאחר שבכל חמשת המפגשים הקודמים ניצחה המארחת. הפועל ירושלים עומדת בפעם הרביעית העונה על רצף של שלושה ניצחונות ליגה, שמגיע אחרי שהפסידה בשלושת משחקיה הקודמים.

ניצחון של הירושלמים ישמור על הפער ממכבי תל אביב השנייה בטבלה, כשהמרחק עתה הוא שני משחקים בלבד. מהעבר השני, שחקניו של אריק שיבק מסובכים בתחתית עם ניצחון אחד יותר מנהריה האחרונה.

בתוך כך הודיעה האלופה על החתמתו של הסנטר עידו פליישר (20, 2.08), שחקן נבחרות ישראל הצעירות, על חוזה עד לתום עונת המשחקים 2021/22. פליישר, שסיים לאחרונה את עונת המכללות במדי אוניברסיטת הוואי, נמצא בימים אלו בטירונות וצפוי להצטרף לקבוצה בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי