הפועל תל אביב תנסה לעצור את רצף ניצחונות החוץ של הרצליה

מאט הווארד
מאט הווארד | לירון מולדובן

מחר בליגת העל: דני פרנקו ושחקניו יארחו את הקבוצה מהשרון שחייבת נקודות אם היא רוצה להשתחל לפלייאוף. עוד במחזור ה-25: נהריה רוצה לצאת מרצף ההפסדים דווקא מול ראשל"צ וצביקה שרף, ואילת מאחרת את נס ציונה

(גודל טקסט)

מחר (שני) יינעל המחזור ה-26 בליגת העל עם שלושה משחקים, כאשר במרכזי שבהם תארח הפועל תל אביב את בני הרצליה. בנוסף, ייפגשו עירוני נהריה ומכבי ראשל"צ ואילו נס ציונה תדרים שוב לאילת.

הפועל אילת – עירוני נס ציונה (20:00)
שבועות ספורים לאחר הפיאסקו בשדה התעופה וההפסד שבא בעקבותיו, נס ציונה יורדת שוב לאילת והפעם במטרה להשיג נקודות חשובות וניצחון ראשון אי פעם על הדרומיים. עבור האורחים זו אחת ההזדמנויות האחרונות להשתחל לפלייאוף, אבל גם בשביל אילת זהו משחק קריטי ואחרי ההפסד לראשל"צ בשבוע שעבר היא לא רוצה לאבד עוד נקודות.

עירוני נהריה – מכבי ראשון לציון (20:10)
אחרי הניצחון על אילת בשבוע שעבר, צביקה שרף רוצתה להמשיך בחזרה המוצלחת שלו לליגת העל והפעם במשחק חוץ בנהריה. האחרונה בטבלה נמצאת כבר עם שבעה הפסדים ברציפות, ולמרות שתארח, ראשל"צ ההולכת ומתחברת שניצחה אותה פעמיים העונה ועדיין לא הבטיחה מקום בפלייאוף העליון היא אחת היריבות האחרונות שהצפוניים היו רוצים לקבל כרגע.

הפועל תל אביב – בני הרצליה (21:30)
האדומים מגיעים ישירות מההפסד בנס ציונה, וישמחו להתעודד על חשבון הרצליה החלשה. יותר מזה, אם המשחק בין הפועל ירושלים לחולון יסתיים בהפסד האלופה הם יוכלו לעלות על חשבונה למקום הרביעי בטבלה. כל אחד מהמשחקים בין הקבוצות העונה הסתיים בניצחון האורחת, ולטובת ההרצליינים עומדת העובדה שהם ניצחו ארבעה מתוך חמשת משחקי החוץ האחרונים שלהם, אבל זה לא יהיה קל מול דני פרנקו ושחקניו. המשחק נדחה לשעה מאוחרת לבקשת הנהלת הפועל ת"א ובהסכמת בני הרצליה בשל משחק הכדורגל של הפועל תל אביב בליגה הלאומית.

דני פרנקו. ישיג את המקום הרביעי? (עדי אבישי)דני פרנקו. ישיג את המקום הרביעי? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי