אלון שוקל לעזוב את ירושלים, הבריגדה נגד גיא הראל

אורי אלון
אורי אלון | אודי ציטיאט

בעלי המועדון, מי שהוביל את הקבוצה לשתי אליפויות ולחצי גמר היורוקאפ, עלול לזעזע בעקבות התנהגות הקהל והקנס בסך 10,000 שקלים שספג. ארגון האוהדים תקף בחריפות את המנכ"ל: "לא נקבל התנהגות מכביסטית"

(גודל טקסט)

במהלך כל משחק הניצחון אתמול (ראשון) של הפועל ירושלים על הפועל חולון, אחד הדברים המרכזיים שהעסיקו את הבעלים אורי אלון הוא הקהל. לאחר שההנהלה מנעה מהאוהדים שימוש וגישה לאביזרי עידוד בעקבות הקללות לעבר יוגב אוחיון, קילל הקהל את המנכ"ל גיא הראל.

גם אוהדי הפועל חולון לא נשארו חייבים וקיללו את הבעלים של ירושלים, שבתגובה סימן לעברם בתנועה לכיוון המפשעה, במה שהפך כבר לוויראלי ואפילו לגיף שרץ בקבוצות וואטסאפ. בשל כך, מנהלת הליגה הודיעה כי הפועל ירושלים נקנסה ב-10,000 שקלים וכן הוסיפה המנהלת כי היא מצפה מבעלי התפקידים בקבוצות לשמור על איפוק והתנהגות הולמת

בשל הקנס שספג והתנהגות הקהל, שוקל הבעלים לבצע זעזוע ולעזוב את הקבוצה אותה הוביל לשתי אליפויות ולחצי גמר היורוקאפ בעונה שעברה. אם אכן יעזוב, קיימת אפשרות שתקציב הקבוצה יירד בצורה משמעותית. במנהלת הסבירו כי הקנס הושת מכיוון שעל פי תקנון מנהלת הליגה, כל בעל תפקיד בקבוצה אשר בהתבטאות פומבית (לרבות תנועות גוף) פגע בגורם אחר בליגה או באחת הקבוצות, יכול להיקנס על ידי יו"ר המנהלת גם אם ישנה התגרות מהיציעים.

בתוך כך, ארגון הבריגדה הוציא הודעה רשמית באמצעות חשבון הפייסבוק כתגובה לאירועים ובה תקף בחריפות את גיא הראל. "התחושה קשה, אתמול נחצו כל הגבולות. אף פעם לא דמיינו שנגיע למצב בו ההנהלה של הפועל ירושלים תפגע במועדון ותצא נגד אוהדי הקבוצה, כי מבחינתנו הפועל תמיד מעל הכל", נכתב בין השאר.

"בחודשים האחרונים אנחנו עדים למסע הכפשה מתוזמן היטב מטעמם של גיא הראל והמקורבים לו נגד הבריגדה, מסע אליו יצאו ברגע שבו אוהדי הקבוצה העזו להשמיע ביקורת על התנהלותו. המסע מלווה בשקרים על אלימות, יצירת קשר עם כתבים והזנתם במידע שקרי על מנת לייצר עליהום תקשורתי, הזנת אוהדים אחרים של הקבוצה במידע שיקרי, השכרת חברת אבטחה וצלמים פרטיים על מנת לייצר פרובוקציות נגד אוהדים ביציע ואיומים על אוהדים גם במישור האישי וגם באמצעות הפעלת אמצעי תקשורת ממומנים. לא ניתן לעסקנים להצליח ולהפוך את הארנה לאולם NBA מנוכר, לא נקבל התנהגות מכביסטית, לא ניתן להם להרוס את הקבוצה האהובה שלנו!".

במקביל, הכוכב האדום בלגרד שהפסידה בשבת את האליפות בסרביה, מסרבת בשלב זה לשחרר את טיילור רוצ'סטי בו מעוניינים בבירה. השיחות בין הקבוצות יימשכו.


רוצ'סטי. השיחות על צירופו בהקדם יימשכו (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי