מכבי אשדוד הביסה את הפועל חולון ועלתה זמנית לפסגת הטבלה

שחקני מכבי אשדוד חוגגים
שחקני מכבי אשדוד חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה של בראד גרינברג עם ניצחון שמיני ברציפות, 89:76 בחוץ על מחזיקת הגביע. הולוואי החטיא זריקת עונשין בשניית הסיום בהפסד מכבי ראשל"צ 78:76 להפועל גלבוע/גליל, דאבל דאבל לג'קורי וויליאמס

(גודל טקסט)

שני משחקים פתחו הערב (שבת) את המחזור ה-26 בליגת ווינר סל. מכבי ראשון לציון הפסידה להפועל גלבוע/גליל. במשחק המאוחר הפועל חולון הפסידה למכבי אשדוד בקרב צמרת מרתק.

הפועל גלבוע/גליל – מכבי ראשון לציון 76:78
ניצחון סופר חשוב לקבוצה של אריאל בית הלחמי שהגדילה את הפער מהמפסידה שבמקום השמיני לשלושה ניצחונות כשהפלייאוף כבר נמצא מעבר לפינה. מדובר גם בניצחון ביתי רביעי ברציפות לצפוניים על הכתומים וסוויפ עונתי ראשון מאז 2013/14.

משחק צמוד היה בגן נר מהרגע הראשון כשהיתרון עבר מצד לצד. עד שבדיוק בזמן התעורר שחקן הרכש של המקומיים, ג'אקורי וויליאמס, עם משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע לישראל. 18 נקודות ו-11 ריבאונדים היו לאמריקאי שנעזר ב-16 של דיאנג'לו הריסון.

אחרי שניצח בפרמיירה, צביקה שרף כבר עם הפסד שני ברציפות. המאמן הוותיק יצטרך להעיר במהירות את שחקניו כדי לא לאבד את המקום בפלייאוף. ג'ייסון סיגרס חזר לסגל אחרי כמה משחקים בחוץ וגם קלע 14 נקודות, אבל לא הצליח לחפות על ערב חלש של קית' לנגפורד שסיים עם 12 באחוזים מזעזעים (1 מ-7 ל-3). מרפי הולוואי יכול היה לשלוח את המשחק להארכה, אבל החטיא זריקת עונשין 0.6 שניות לסיום.

ג'קורי וויליאמס. משחקו הטוב בישראל (לילך וייס, מנהלת הליגה)
ג'קורי וויליאמס. משחקו הטוב בישראל (לילך וייס, מנהלת הליגה)

הפועל חולון – מכבי אשדוד 89:76
הקבוצה של דן שמיר עם הפסד שלישי ברציפות ומחלומות הדאבל עברו הסגולים לדאגות גדולות. מי שעד תקרית גלן רייס הוליכה את הליגה בבטחה ונראתה בדרך לאליפות, ספגה השפלה מקבוצת שחקנים צעירים ותוססת שבראשה עומד מאמן שעושה עבודה שקטה וטובה – בראד גרינברג.

כבר מהרבע הראשון היה ברור מי באה לנצח כשאשדוד שיחקה טוב בשני צדי המגרש ונתנה לחולון לקלוע 13 נקודות בלבד. הבורג המרכזי אצל הצהובים הוא אחד הזרים הטובים כיום בארץ, סק הנרי, שסיים עם שורה סטטיסטית מרשימה של 17 נקודות, שבעה אסיסטים ושבעה ריבאונדים. חולון נראתה מפוזרת והזר החדש שהגיעה במקום רייס, ג'ורדן המילטון, כמובן עוד צריך להתחבר לקבוצה וקלע 10 נקודות ב-26 דקות. אשדוד מנצחת בפעם השמינית ברציפות ומסתכלת באופן מדהים על כל הליגה מלמעלה, לפחות עד משחקה של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים.

ג'ורדן המילטון. יקח לו עוד זמן (אודי ציטיאט)
ג'ורדן המילטון. יקח לו עוד זמן (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי