נתי כהן, אלעד חסין ואבי אשכנזי מועמדים להחליף את רחימי

אלעד חסין
אלעד חסין | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה התפטר מיד בסיום ההפסד 87:77 להפועל תל אביב. הבעלים רוזן: "עופר ואני שוחחנו אחרי המשחק וקיבלתי את בקשתו. מודה לו על נאמנותו במשך שמונה שנים"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה הודיעה הערב (ראשון), זמן קצר לאחר ההפסד להפועל תל אביב 87:77 שהותיר אותה במקום האחרון ובמרחק שני ניצחונות מעירוני נהריה ומבני הרצליה שמעליה, שהמאמן עופר רחימי התפטר לאחר שמונה עונות בצוות המקצועי של המועדון. עוזרו נתי כהן, אבי אשכנזי ואלעד חסין הם המועמדים להחליפו,  אבל בכרמל כבר הודיעו שלא ימהרו לקחת החלטה.


"רחימי ואני שוחחנו אחרי המשחק וקיבלתי את בקשתו להתפטר", נאמר בהודעה מטעם הבעלים ג'ף רוזן, "עופר שירת אותנו במשך שמונה עונות והראה את נאמנותו ומקצועיותו. הוא היה חלק משמעותי בצמיחתה של מכבי חיפה במהלך השנים ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".


בסיום המשחק אמר רחימי למקרופונים: "מאז שאנחנו עם שישה זרים אנחנו לא משחקים טוב. אני לא מצליח להשפיע על השחקנים. אני מרגיש שלא כולם מחויבים, אבל האחריות בכל מקרה ששלי. רוזן בארץ, אז נשב ונדבר". ואכן מיד אחר כך שוחחו הבעלים והמאמן ורחימי התפטר.



רחימי. "אני מרגיש שלא כל השחקנים מחויבים" (עדי אבישי)


בעונה שעברה הוביל רחימי את מכבי חיפה לפיינל פור, בעונתו הראשונה כמאמן הראשי של הקבוצה. כעוזר מאמן היה שותף לאליפות ההיסטורית בעונת 2012/13 תחת בראד גרינברג.


עוד לפני ההתפטרות וכשהוא בסערת רגשות אחרי ההפסד אמר רחימי: "מאז שאנחנו עם שישה זרים אנחנו לא משחקים טוב. אני לא מצליח להשפיע על השחקנים. אני מרגיש שלא כולם מחויבים. אבל האחראי הוא אני. ג'ף רוזן בארץ אז נשב ונדבר". כאמור הם אכן דיברו ורחימי מסר את החלטתו להתפטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי