קטש: אין לי בעיה שמכבי ת"א ירגישו פייבוריטים מולנו

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, מאמן הפועל ירושלים סיפר ל-103FM: "טוב שיהיה לנו את הזיכרון של המשחק הזה לקראת הפיינל פור". על חיזוק: "הייתה לנו תקווה להביא את רוצ'סטי, אבל הכוכב האדום לא משחררים"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים, המאמן עודד קטש התראיין ב-103FM ודיבר על השינוי שעשה בקבוצה מאז התמנה והתייחס למטרות לקראת שלבי ההכרעה של העונה וסוגיית החיזוק.

היכולת: "זה היה משחק יוצא דופן. בחצי הראשון לא היינו שם. לא שיחקנו אפילו תרגיל אחד שרצינו. בחצי השני כבר התחלנו לשחק כדורסל ולכן הייתה אופטימיות. לא תמיד זה יספיק לנו. זה טוב שיש זיכרון של משחק כזה לקראת הפלייאוף והפיינל פור".

סיכויי האליפות: "אני לא חושב שיש קבוצה שיכולה לדבר על אליפות. הסדרות בפלייאוף יהיו קשות. בשיטה של פיינל פור לכל קבוצה שתגיע יהיה סיכוי לזכות".

על מכבי ת"א: "אין לי בעיה שמכבי ירגישו פייבוריטים מולנו".

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א. יבואו פייבוריטים לפיינל פור? (עדי אבישי)

הציפיות: "רף הציפיות נשאר כמות שהוא. הליגה השנה מאוד שוויונית. כל משחק הוא קשה ואי אפשר לדעת מה יהיה".


הפציעות והבעיות בקו האחורי
: "יוגב אוחיון לא יחזור העונה. אף אחד מהגארדים שלנו לא גדל כפליימייקר. הייתה לנו תקווה שטיילור רוצ'סטי יגיע, אבל הכוכב האדום בלגרד לא משחררים אותו. אנחנו מנסים להביא רכז ישראלי כדי שיהיה גיבוי. זה חסרון ואנחנו מנסים לתת לזה פתרונות טקטיים".

היכולת של בר טימור: "הוא עושה עבודה טובה בתקופה האחרונה. הוא יכול לשחק גם כרכז. הוא לומד את התכונות שצריך בתפקיד הזה. זה לא מספיק. קבוצה שרוצה להיות ברמות הגבוהות צריכה 2-3 מובילי כדור".

עודד קטש. עשה שינוי (עדי אבישי)
עודד קטש. עשה שינוי (עדי אבישי)

השינוי שעשה בהפועל ירושלים: "כל המערכת יודעת שנעשו טעויות בהתנהלות בפתיחת העונה. אחד הדברים החשובים זה לקחת אחריות והם יודעים לעשות את זה. מהרגע שהגעתי ניסיתי לתת לשחקנים עוד הזדמנות. היה צריך לחזק מבחינה מנטאלית ולתת ביטחון. החזרה של קינזי עזרה לי".

מצב השחקן הישראלי: "יש בעיה גדולה שהשחקנים הישראלים לא מבינים. אנחנו מנסים לשנות ולתקן, ולא לבכות. אין יותר מדי שחקנים מובילים ברמות הגבוהות ומנגד הציפיות מהנבחרת הן להצליח. אני חושב שהכוונות והמהלכים באיגוד אפשר לראות עתיד ורוד".

ליאור אליהו. הפייבוריט של קטש (עדי אבישי)
ליאור אליהו. הפייבוריט של קטש (עדי אבישי)

על ליאור אליהו: "ליאור זה אחד השחקנים האהודים עליי. אני משוחד לגביו. מה שיש לו בידיים אין דברים כאלה. לכל שחקן יש תקופות. אפשר להוציא ממנו הרבה יותר ואני אופטימי שאצליח לעשות את זה".

על סטרטוס פרפרוגלו: "התרגיל היה בשבילו. אנחנו מדברים על שחקן שלקח גביעי אירופה ושיחק במועדונים הגדולים באירופה. הוא אישיות מדהימה. החוכמה, השקט והמקצוענות שלו הם מדהימים. אני גאה לאמן שחקן ברמה שלו".

ג'רום דייסון. שחקן מיוחד (עדי אבישי)
ג'רום דייסון. שחקן מיוחד (עדי אבישי)

על ג'רום דייסון: "יש סיטואציות שאתה לא מבין מה הוא עושה, ומצד שני הוא עושה מהלכים שמנצחים משחק. הוא כל כך אגרסיבי בהליכה לטבעת. צריך לדעת ללכת עם שחקנים כאלה".


על רם אליאספור
: "מבחינתי הוא היה ה-MVP שלנו. הוא נתן לנו המון, בטח בהתייחסות לחוק הרוסי".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי