ירושלים ניצחה בקושי את חיפה, גליל חזרה מפיגור 20

יותם הלפרין הפועל ירושלים
יותם הלפרין הפועל ירושלים | ערן לוף

האלופה שרדה מותחן מול נועלת הטבלה עם 68:71 דרמטי. גלבוע בקאמבק מטורף עצרה לנהריה את רצף הניצחונות בזכות 77:81

(גודל טקסט)

 שני משחקי השלמה מהמחזור ה-24 התקיימו הערב (רביעי) ובשניהם קיבלנו מותחן אדיר. בשיחזור גמר הפלייאוף של העונה שעברה ניצחה האלופה, הפועל ירושלים, בקושי למרות שמולה עמדה קבוצה ללא מאמן ונמצאת במקום האחרון בטבלה. בגן נר נהריה הייתה כבר ביתרון 36:56 אבל הצליחה לשמוט את היתרון הגדול והפסידה בסופו של דבר לחבורה הלוחמת של אריאל בית הלחמי

מכבי חיפה – הפועל ירושלים 71:68
השחקנים של עודד קטש חשבו אולי שהם יקבלו מולם קבוצה פצועה שתיתן להם לנצח בקלות, אבל התבדו מהר מאוד. מכבי חיפה עלתה ליתרון ראשונה ושמרה עליו כמעט לכל אורך הרבע הראשון ואפילו ירדה ביתרון מינימלי להפסקה בין הרבעים 19:20. חיפה הציגה הגנה טובה ושמרה על סקור נמוך שבא לטובתה, 31:34 לירוקים במחצית.

ג'רום דייסון הפתיע כשלקח אחריות כבר ברבע השלישי במקום הרביעי ועם שמונה נקודות רצופות הוריד את הקבוצות בשיוויון 50:50 לרבע האחרון. רג'י באקנר במשחק גדול החזיר את היתרון לחיפה 65:66 והטביע בדרך ל-65:68. תרגיל מוצלח של ירושלים השאיר את רוברטס להלי אופ מרהיב – 68:67. חיפה הוציאה חוץ, בלייזר עשה צעדים והוסיף חטא על פשע כשעה עבירה חמישית על דייסון שהחזיר את היתרון לאדומים – 68:69, עוד תרגיל לא מוצלח מהחוץ של חיפה, דייסון חטף את הכדור והשאיר להלפרין לקבוע את תוצאת המשחק 68:71 בסיום מותחן מהנה.

המאמן הזמני של חיפה נתי כהן. לא הצליח לחולל נס (ערן לוף)
הפסד דרמטי. נתי כהן (ערן לוף)

גלבוע גליל – עירוני נהריה 77:81
עירוני נהריה שהגיעה למשחק ברצף של שני ניצחונות המשיכה במומנטום והצליחה לעלות עד ל-20 הפרש בפתיחת הרבע השלישי: 36:56. גלבוע גליל לא ויתרה, לאט לאט צימצמה את ההפרש עד שעלתה ליתרון חמש דקות לסיום.

ג'ייקובן בראון בשתי נקודות קלות נתן לגלבוע 75:78 דקה לסיום, בארבר בשתיים מדויקות מהקו הוריד ל-77:78 שמונה שניות לסיום. בזמן שנותר שוכמן שם שתיים משלו ועוד אחת מהקו כדי לקבוע את תוצאת המשחק 77:81 בתום קאמבק מדהים.

הספסל של גלבוע גליל מאושר (לילך וייס, מנהלת הליגה)הספסל של גלבוע גליל מאושר (לילך וייס, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי