נתי כהן: אמרתי לשחקנים שאני בא ליומיים ואני זז

נתי כהן
נתי כהן | ערן לוף

אחרי ההפסד 71:68 לירושלים בישר עוזר המאמן: "רחימי הביא אותי והיה מוזר בלעדיו. היינו חסר לנו ביטחון כדי לנצח והם קבוצה שיודעת להעניש". קטש: "הגענו מנומנמים". דייסון: "אם ישאירו אותי חופשי, אזרוק"

(גודל טקסט)

נתי כהן, המאמן הזמני של מכבי חיפה הודיע על עזיבת הקבוצה בשידור חי בתום ההפסד 71:68 לירושלים: "עופר רחימי הביא אותי, אני כואב את פיטוריו והיה לי מוזר בלעדיו. הודעתי מראש לשחקנים שאני פה ליומיים, לנהל את המשחק הזה ואני זז".

על הסיבות להפסד אחרי שפתח הפרש מבטיח: "נפלנו בדברים הקטנים. למשל בשתי הפעולות האחרונות. אם לא היינו נכשלים בפעולות האלה, היינו מנצחים. זה סימפטום של קבוצה בלי ביטחון. ומנגד זאת ירושלים. דייסון פתאום התחיל לקלוע, ופרפרוגלו שחקן נהדר, זאת קבוצה עם המון כישרון שיודעת להעניש ועשתה את הפעולות האחרונות כמו שצריך".

המאמן המנצח, עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים, לקח פסק זמן אחרון כשקבוצתו בהגנה. מדובר בצעד לא שגרתי ומסוכן משום שאם הירוקים היו קולעים שלשה ומשווים, קטש היה נשאר בלי פסק זמן: "לקחתי טיים אאוט כי שמרנו על שתי הנקודות ולא על קשת השלוש. לא הייתי מרוצה".


קטש. לקחתי פסק זמן כשאנחנו בהגנה כי שמרנו את קו השתיים ולא את השלוש" (ערן לוף)

על המשחק: "הגענו מנומנמים, לא באנרגיות הנכונות. צפינו את זה אבל לא עד כדי כך. לא שיחקנו כדורסל טוב. היו דקות התקפיות טובות במחצית השנייה עם ליאור אליהו ויותם הלפרין. ובסופו של דבר מה ניצח לנו? הדברים הקטנים".

כוכב המשחק, ג'רום דייסון (21 נקודות): "הם נלחמו מולנו, נתנו הכל כדי לחזור ולנצח בליגה, אז גם אנחנו החזרנו מלחמה. אם ישאירו אותי חופשי, אקח את הזריקה. קטש כמאמן? הוא משפר אותנו ממשחק למשחק ואתו מנצחים משחקים גם שלא הולך לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי