ברק פלג מונה למאמן מכבי חיפה. רוזן: ינחיל מוטיבציה

ברק פלג
ברק פלג | צילום מסך

נועלת הטבלה הודיעה על מחליפו של עופר רחימי: מאמן מכבי רעננה מהליגה הלאומית ובעבר מאמן גליל גלבוע. הבעלים הוסיף: "הוא מגלם את רוח הלחימה כמאמן וכמנהיג"

(גודל טקסט)

ברק פלג מונה למאמן מכבי חיפה במקומו של עופר רחימי שהתפטר, כך נמסר הערב (שישי) בהודעה רשמית של המועדון מהכרמל. "ברק מגלם את רוח הלחימה כמאמן ומנהיג שהקבוצה צריכה", אמר הבעלים ג'ף רוזן, "אנחנו עם הגב לקיר, וברק ינחיל עקשנות, מוטיבציה, ויילחם בשבעת המשחקים האחרונים".

מכבי חיפה, שהגיעה עד גמר הפיינל פור בעונה שעברה התרסקה העונה,  והיא נועלת את טבלת הליגה עם שבעה ניצחונות בלבד ב-26 משחקים. רחימי התפטר בתחילת השבוע בתום ההפסד 87:77 להפועל תל אביב. עוזרו נתי כהן אימן את הקבוצה שלשום למשחק אחד בלבד בו הפסידו הירוקים 71:68 להפועל ירושלים.

פלג בן ה-45, כיהן כמאמן הראשי של מכבי רעננה מהליגה השנייה בשתי העונות האחרונות . העונה הדריך את רעננה למאזן של 8:18 בדרך הודח בפלייאוף על ידי מכבי רחובות. בעונת 2014/15 היה מאמנה של גלבוע גליל מליגת העל ולפני כן שימש בקבוצה הצפונית כעוזר מאמן במשך שלוש עונות (2011-14) וסייע לה לזכות בשתי אליפויות רצופות בליגה הבלקנית.


רחימי. שילם את המחיר (ערן לוף)

"ברק הוא בחירה מצוינת להוביל את הקבוצה שלנו", אמר עוזר המאמן תומר שטיינהאור. "אני מכיר את ברק שנים רבות, הן כשחקן והן כחבר שלי. הוא יעשה את השינוי". המנכ"ל אסף רוזנבלט הוסיף: "אנחנו משוכנעים שברק הוא המאמן הנכון שיסייע לנו להילחם כדי להישאר בליגה הראשונה", אמר אסף רוזנבלט, מנכ"ל מכבי Hunter חיפה.

כשחקן רשם פלג 326 משחקי ליגה וקלע 2,876 נקודות במדי שמונה קבוצות, אבל אף אחת מהן לא היתה מכבי חיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי