פארגו נחת בישראל: לא באתי להחליף מישהו, בא לקחת אליפות

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | אודי ציטיאט

הגארד בן ה-32 שחזר לקריירה שלישית בצהוב הגיע לישראל התייחס למצב קבוצתו החדשה-ישנה: "לכל קבוצה יש עליות ומורדות. מקווה להתחיל קבוצה יותר טובה". דיווח ביוון: למכבי ת"א הוצע להצטרף ל-VTB, המועדון מכחיש

(גודל טקסט)

הרכש האחרון של מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו, נחת הבוקר (ראשון) בישראל והתייחס לחזרה שלו לצהוב בפעם השלישית ולישראל בפעם הרביעית: "זאת הרגשה טובה מאוד לחזור לפה לישראל. יש פה הרבה אנשים שאני מכיר ושחקנים שאני מחכה לשחק אתם".

התקופה הפחות טובה של מכבי תל אביב: "לכל קבוצה בעולם יש עליות ומורדות. במכבי יש שחקנים שיודעים לשחק כדורסל, ואני מקווה להתחיל פה תקופה יותר טובה".

בנוסף, הגארד בן ה-32 לא שכח את האוהדים שלא בדיוק היה בעדו בקדנציה שבה שיחק בצסק"א, וכשנשאל על הקהל הצהוב, ענה בצחוק: "יש פה עדיין כאלה ששונאים אותי, אבל חזרתי גם בגללם ואני רוצה להחזיר להם את השמחה".


פארגו. שמח לחזור לישראל (אודי ציטיאט)

המקום שלו בסגל לצד פייר ג'קסון ונוריס קול: "אני בא לעשות את הכי טוב שאני יכול, באתי לעזור ולא כדי להחליף מישהו. אני בא כדי לקחת אליפות ומועדון כמו מכבי חייב תמיד לנצח".

המטרות העונה: "לכל קבוצה בעולם יש עליות וירידות. זה טבעי. אבל באתי לקחת אליפות".

בתוך כך, למרות שהערב תפגוש מכבי תל אביב את מכבי אשדוד למשחק חשוב, בקבוצה לא מפסיקים לעסוק בעונה הבאה בה היא הצהירה כי תבנה שני סגלים: אחד למסגרת המקומית ואחד ליורוליג. היום דווח בתקשורת היוונית כי לסגל היורוליג של הקבוצה הוצע להצטרף לליגת ה-VTB, הליגה של מדינות ברית המועצות לשעבר, בה הקבוצה המובילה היא צסק"א שמשחקת גם ביורוליג. על פי הדיווח ראשי המועדון ידונו בהצעה. ממכבי תל אביב נמסר: "אין תגובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי