עוד הפסד למכבי ת"א, הפועל חולון חטפה גם מהפועל ת"א

ג'ייק כהן עם מייקל רול
ג'ייק כהן עם מייקל רול | לירון מולדובן

הקבוצה של נבן ספאחיה נכנעה לחבורה המלהיבה של בראד גרינברג. הפסד חמישי ברציפות למחזיקת הגביע וקריסה מוחלטת ב-89:65 לקבוצה המשתפרת של דני פרנקו. מכבי חיפה שוב הפסידה, 77:75 להפועל אילת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שלושה משחקים ממשיכים הערב (ראשון) את המחזור ה-27 בליגת ווינר סל. ההתרסקות של הפועל חולון נמשכה עם תבוסה קשה להפועל תל אביב, מכבי חיפה הפסידה גם ללא עופר רחימי, 77:75 להפועל אילת. במשחק המאוחר מכבי תל אביב הפסידה פעם נוספת, הפעם 86:79 למכבי אשדוד בקרב בין שתי המוליכות.

מכבי אשדוד – מכבי תל אביב 79:86
אם מישהו חשב שהניצחון בחוץ על הפועל חולון סימן נקודת מפנה מבחינת סגנית מחזיקת הגביע, הוא התבדה. הקבוצה של נבן ספאחיה שוב נראתה רע במרבית שלבי המשחק, פיגרה כבר בדו ספרתי ונחלה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

בראד גרינברג שוב קיבל משחק איכותי מסק הנרי (16 נקודות ב-3 מ-4 ל-3), נמרוד לוי (15 ו-7 ריבאונדים) וקמרון לונג (14 ו-11 אסיסטים). בשתי הדקות האחרונות החבורה הצעירה וחסרת הניסיון שלו קצת נבהלה מהמעמד ושמטה יתרון גדול, אבל קליעות עונשין חשובות של אדם אריאל 17.8 שניות לסיום הבטיחו לה ניצחון תשיעי ברציפות.

למרות ההפסד, הצהובים מתל אביב עדיין מובילים את הטבלה בזכות יתרון במפגשים הישירים על אשדוד, אבל ביכולת הזו היא תאבד את הפסגה כבר ביום חמישי בדרבי מול הפועל תל אביב המשתפרת. אולי ג'רמי פארגו שצפה במשחק מהיציע יחולל את השינוי.

ג'רמי פארגו. אולי הוא יעשה את השינוי (לירון מולדובן)
ג'רמי פארגו. אולי הוא יעשה את השינוי (לירון מולדובן)

הפועל תל אביב – הפועל חולון 65:89
על מה נדבר? על המשבר הגדול של הפועל חולון או על השיפור הדרמטי ביכולת של הפועל תל אביב. האדומים רשמי ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים ועל הדרך הנחילו לקבוצה המתרסקת של דן שמיר הפסד חמישי ברציפות.

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א. פירקו את חולון (עדי אבישי)

שלושה רבעים הובילה המארחת ביתרון זעום, ואז בפתיחת הרבע האחרון הגיעה הריצה הגדולה אותה הוביל טוני גפני (22 נקודות ו-9 ריבאונדים) וגמרה את המשחק דקות ארוכות לפני שריקת הסיום. רביב לימונד גם גילה את אחד ממשחקיו הטובים עם 17 נקודות וללא החטאה מכל הטווחים.

הסגולים ממשיכים את ההתפרקות מאז שחרורו של גלן רייס ג'וניור. דן שמיר וגיא פניני נראו חסרי אונים במהלך הריצה האדומה. עוד משחק טוב של הרכש ג'ורדן המילטון (18 נקודות ו-11 ריבאונדים) שוב לא הספיק, גם לא החזרה של ג'ו אלכסנדר לעניינים (17 נקודות). בקצב הזה יכולה הקבוצה מחולון שסומנה כפייבוריטית לזכייה באליפות לאבד את המקום ברביעייה הראשונה כבר בשבוע הבא.

ג'ורדן לויד (פרנסיסקו די סטסיו, מנהלת הליגה)
ג'ורדן לויד (פרנסיסקו די סטסיו, מנהלת הליגה)

הפועל אילת – מכבי חיפה 75:77
חילופי המאמנים אולי הפיחו חיים מחודשים אצל האחרונה בטבלה, אבל לא הספיקו כדי להשיג ניצחון אחרי הפסדים רצופים. ברק פלג ביצע מספר שינויים ברוטציה ואכן השחקנים בירוק נראו חדורי מוטיבציה וכבר הובילו ברבע האחרון, אבל נכנעו לשלשת ענק של ג'ורדן לויד (28 נקודות) ובחסימה ענקית של דימטיריוס טרידוול (15 ו-11 ריבאונדים) על טרבור גאסקינס ממש על הבאזר.

בעקבות הניצחון חוזרת הקבוצה של שרון דרוקר למאזן חיובי ונמצאת חזק בשמינייה הראשונה כשהפלייאוף הולך ומתקרב. גם שלושה שחקנים (דגן יבזורי, זאק גרהאם וגאסקינס) שקלעו 14 נקודות כל אחד לא הספיקו לקבוצה שהולכת ומתקרבת לירידת ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי