טיוס: מקווה שהקהל גאה בנו. ספאחיה: אין יותר תירוצים

נבן ספאחיה, מייקל רול
נבן ספאחיה, מייקל רול | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-90:82 בדרבי מול הפועל תל אביב: "תיקנו את הבעיה בריבאונד והדרך לניצחון הייתה סלולה". הסנטר שקלע 17 נקודות: "האוהדים גרמו לנו להבין כמה זה חשוב שננצח". פרנקו: "הרגשנו נוח מידי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) 82:90 על הפועל תל אביב וניצחה בדרבי לראשונה העונה בליגה. בסיום המשחק שחקני הקבוצה חגגו ארוכות עם הקהל הצהוב ולא היה קשה להבחין שלחץ רב השתחרר במועדון.

ג'רמי פארגו, הרכש החדש, צפה מהצד בחבריו מפגינים משחק לחימה ומנצחים בעיקר בזכות הרבה רצון. פייר ג'קסוון תרם 14 נקודות, אלכס טיוס הוסיף 17. לפני פתיחת המשחק נרשם אירוע מכוער כשרגב פנאן שוב ספג נאצות והשיב לאוהדי הפועל תל אביב בתנועות ידיים. גם קריאות "שואה למכבי", כרגיל, נשמעו מכיוון הקהל האורח.

נבן ספאחיה ניתח: "אין יותר תירוצים של עומס, עלינו מאוד פיזיים וזה חשוב נגד הפועל תל אביב. הייתה לנו בעיה מסוימת במהלך המשחק בריבאונד הגנה ואני שמח שברבע האחרון הצלחנו לתקן את זה. כשזה קרה, הדרך לניצחון הייתה סלולה. למרות שלא תמיד זה אפשרי, אנחנו רוצים לשחק קבוצתי ואני לא אוהב ששחקן אחד קולע 30 נקודות והשאר מתבוננים מהצד".

אלכס טיוס, שקלע 17 נקודות, סיכם: "באנו מוכנים למשחק וראינו שהאוהדים ממש רצו לנצח את הדרבי הזה. אני מקווה שעכשיו הם גאים בנו כי הם גרמו לנו להבין כמה זה חשוב. אני תמיד מנסה לעזור לקבוצה שלי לנצח ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

דני פרנקו המאוכזב אמר: "הרגשנו יותר מידי נוח כשהיינו ביתרון ושיחקנו טוב. איבדנו את מקי בגלל טעות של המזכירות. זה חשוב כי אין לנו רוטציה ארוכה. הפועל תל אביב צריכה לעשות עבודה טובה יותר מבחינה הגנתית. ההפסד הזה לא ישבור אותנו, למרות שהוא כמובן מאוד מאכזב".


המצטיין במשחק, אלכס טיוס, זכה למקלחת מדיאנדרה קיין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי