נס ציונה ערערה על ההפסד לגליל/גלבוע: "נעשה לנו עוול"

טל דן
טל דן | דני מרון

יו"ר המועדון, יניב מזרחי, הודיע על שכירתו של משרד עורכי דין מהמובילים בארץ בעקבות תוצאת המשחק ביום חמישי: "השופטים לא היו מוסמכים לזה. כדורסל צריך להיות מוכרע על פי החוקה ולא ע"י טעויות טכניות"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הגישה היום (ראשון) ערעור על תוצאת המשחק ביום חמישי נגד הפועל גלבוע/גליל (97:95), בטענה שתוצאת המשחק לא חוקית.

כידוע, סל ניצחון של דן טל נפסל בטענה לעבירת תוקף שלא הייתה, כשבמקביל גם חדל לעבוד שעון השניות. בנס ציונה טענו שלכל הפחות הכדור צריך היה להישאר אצלם ושהיה להשיב את הזמן החסר, אולם המשחק הוכרע בהארכה ואז היו אלו האדומים שיצאו עם ידם על העליונה.

לפי הודעת המועדון, נשכרו שירותיו של משרדי עו"ד גרוס קלינהנדלר חודק הלוי גרינברג ושות' על מנת לייצג בהליך המשפטי. בהליך המשפטי ייצגו את הקבוצה עו"ד שרון קדוש ועו"ד מיקי גינסבורג. כמו כן נמסר על ידי יו"ר המועדון ניב מזרחי: "ביום חמישי האחרון נעשה לקבוצה עוול גדול, כשתוצאת המשחק לא נקבעה על מגרש הכדורסל. לא נעמוד מנגד וניתן לקיפוח שכזה לעבור כלא היה. נעשה את כל שביכולתנו על מנת שעוול זה יתוקן ,כדורסל צריך להיות מוכרע על פי החוקה הרשמית שלו ולא על ידי טעויות טכניות".

על ידי עורכי הדין ששכר המועדון נטען כי "מדובר במקרה קיצוני ותקדימי אשר עלול להשפיע באופן רוחבי על פרשנות חוקת הכדורסל. השופטים לא היו מוסמכים לבטל את הסל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי