איגוד הכדורסל דחה את ערעורה של עירוני נס ציונה

טל דן
טל דן | דני מרון

הקבוצה טענה כי הפסדה בשבוע שעבר לגלבוע/גליל 97:95, לאחר הארכה, נבע מטעויות שיפוט. היועצת המשפטית של האיגוד החליטה שלא לקבל את הטענות

(גודל טקסט)

לפני שבוע בדיוק הגישה עירוני נס ציונה ערעור על תוצאת משחקה מול הפועל גלבוע/גליל, בו הפסידה לצפוניים 97:95 לאחר דרמה גדולה בשניות הסיום. הערב (חמישי) קיבלה הקבוצה מלב המושבה הודעה מהיועצת המשפטית של איגוד הכדורסל כי ערעורה נדחה וכי התוצאה תישאר על כנה.

עורך הדין איתמר ליפנר ממשרד עורכי הדין יגאל ארנון ושות', כתב בשם היועצת המשפטית: "לטענת נס ציונה, בסיום הזמן החוקי של המשחק, פסלו השופטים סל ניצחון של השחקן טל דן מעירוני נס ציונה אשר נקלע לאחר שעברו 24 שניות. במהלך ההתקפה האחרונה בזמן החוקי, כאשר הכדור היה אצל נס ציונה, שעון ה-24 כבה ומזכירות השופטים, אשר היו מודעים לכך, כך טוענת הקבוצה, לא העירו את תשומת לב השופטים לעניין. המשחק נשלח להארכה וגלבוע/גליל ניצחה".

עוד טענה הקבוצה בסעיף 6 למכתבה, כי "שחקנה של גלבוע/גליל טל קרפלס בעט את הכדור בחוזקה, אך השופטים בחרו שלא להתייחס לבעיטה זו ולא שרקו לשחקן עבירה טכנית. הקבוצה אף הוסיפה כי בעונת 2015/16 בחר אותו השופט, בהחלטה שנויה במחלוקת, להרחיק את השחקן מיצ'ל וואט, במהלך משחק מכריע, מה שהוביל להפסד של הקבוצה במשחק ולירידת ליגה".

שחקן הקבוצה דקוואן קוק נפצע בכתפו באימון המסכם, ולא ישחק במשחק החוץ החשוב מחר מול מכבי חיפה, אוון ייטס שהגיע כשחקן אימונים יירשם לראשונה בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי