ספאחיה: ראיתי שיפור גדול בקבוצה. אלפסי: היינו נאיבים

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהניצחון 87:94 על נהריה, שהוליכה ברוב דקות המשחק. מאמן הסגולים: "לא מספיק לשחק 30 דקות נגד קבוצה כזאת. עשינו טעויות בדקות קריטיות"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

מכבי ת"א הייתה הערב (חמישי) בעמדת נחיתות ברוב שלבי משחקה הביתי מול עירוני נהריה, אך ידעה למחוק פיגור דו ספרתי בדרך לניצחון 87:94 בהיכל ביד אליהו.

מאמן נהריה, אריק אלפסי, סיכם: "לא מספיק לשחק 30 דקות נגד קבוצה כזאת. ידענו שמכבי ינסו לעשות שלשות במעברים וחבל שקיבלנו שלשות קלות. זו נאיביות שלנו כשאנחנו יודעים שאנחנו צריכים את הניצחונות האלה. לשחק 30 דקות התקפיות טובות ולא לנצח, חבל. זה קשור לקבלת החלטות במאני טיים ואלה טעויות שלא יכולות לקרות במעמד כזה".

אלפסי הוסיף: "אנחנו צריכים לדעת לשחק יותר חכם. לא ידענו לשחק טוב ברבע האחרון. אנחנו כל הזמן בלחץ התחתית. ידענו שהמשחק בחיפה קריטי ולצערי לא ניצחנו אותו. עשרה ניצחונות לא ישאירו אותנו בליגה ואנחנו חייבים להתחיל לנצח. אני קורא לקהל שלנו לבוא לעודד אותנו נגד ירושלים בבית".


פארגו מול בארבר (עדי אבישי)

מאמן הצהובים, נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני מברך את הקבוצה שלי על היכולת היום. רוב המשחק נהריה שיחקה יותר טוב אבל ברבע האחרון מצאתי את השחקנים הנכונים ושיחקנו הגנה טובה. עשינו נקודות במעבר ובהזדמנות שנייה. לעומת המשחק הקודם שבו היו לנו 18 איבודים, המשחק הזה הוא שיפור גדול". על ג'רמי פארגו אמר: "אמרתי לפני המשחק שהוא לא כשיר ב-100 אחוז. הוא שיחק 22 דקות והתעייף. אני בטוח שכשהוא ייכנס לכושר, הוא יהיה טוב יותר".

המצטיין במשחק, נוריס קול, שקלע 21 נקודות, אמר: "שיחקנו משחק מוזר היום. היה פסק זמן ברבע הרביעי שאחריו יצאנו לארבע חטיפות רצופות וזה נתן לנו ביטחון ואנרגיה. הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח. זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח. כולם יודעים שאני תמיד רוצה לשחק. היה קשה לראות את הקבוצה מפסידה בלעדיי אבל זה לא היה בשליטתי. הלילה באתי מוכן וזה חלק מהעבודה שלי. הרגשתי טוב".

לכל אורך המחצית השנייה היו הסתודדויות ליד הספסל של מכבי ובסיום של הפדרמנים. ספאחיה היה לחוץ מאוד למרות הניצחון, כעס וצעק על שחקניו בחדר ההלבשה ואפילו על אחת הכתבות בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי