מכבי חיפה זקוקה לנס כדי לא לרדת, ראשל"צ כדי להיות בפלייאוף

נתי כהן תומר שטיינהאוור מכבי חיפה הפועל ירושלים
נתי כהן תומר שטיינהאוור מכבי חיפה הפועל ירושלים | ערן לוף

ליגת העל מתקרבת להכרעה והתחתית בוערת: ברק פלג נלחם נגד הירידה ללאומית מול עירוני נהריה, נס ציונה מובילה את המירוץ לכרטיס האחרון לפלייאוף כשגם בני הרצליה בתמונה. הנה מה נשאר לכל קבוצה ולמה צריך לצפות

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 שהסתיים אתמול (שני) קבע כי מכבי חיפה ועירוני נהריה יתמודדו ביניהן על ההישארות בליגה כאשר נס ציונה, בני הרצליה ומכבי ראשון לציון יתחרו על המקום השמיני והאחרון שמוביל לפלייאוף רבע הגמר. אז הנה מה שנשאר לכל קבוצה והתרחישים לשני המחזורים האחרונים.

הקרב נגד הירידה
מכבי חיפה – המשחקים שנותרו: גלבועגליל (חוץ), הפועל חולון (בית)
עירוני נהריה – המשחקים שנותרו: מכבי אשדוד (חוץ), הפועל תל אביב (בית)

מכבי חיפה שנמצאת במקום האחרון ספגה מכה נוספת מלבד ההפסד לבני הרצליה. ברנדון באומן התעמת עם הקהל ובעקבות האירוע הנהלת הקבוצה הוציאה הודעה רשמית כי הוא מורחק מהקבוצה עד לבירור האירוע. מעבר לכך, הפסד שלה או ניצחון של נהריה באחד משני המשחקים האחרונים יוריד את הקבוצה לליגה הלאומית. הירוקים חייבים לנצח את שני המשחקים שנותרו ולקוות להפסדים של נהריה ורק כך יוכלו לשרוד בליגה בזכות מאזן פנימי טוב יותר. לצערו של ברק פלג, כל אחד משני המשחקים שנותרו לו נראה כבלתי אפשרי לניצחון.

הקרב על המקום השמיני
נס ציונה – המשחקים שנותרו: מכבי תל אביב (חוץ), הפועל ירושלים (בית)
בני הרצליה – המשחקים שנותרו: הפועל חולון (חוץ), מכבי תל אביב (בית)
מכבי ראשון לציון – המשחקים שנותרו: הפועל ירושלים (חוץ), מכבי אשדוד (בית)

הקרב על המקום השמיני לוהט ומתנהל בעיקר בין נס ציונה לבני הרצליה, כאשר ראשון לציון חייבת נס כדי להשתחל לשם: צביקה שרף חייב לנצח את שני המשחקים שנותרו לו וששתי יריבותיו יפסידו ורק אז הוא יסיים את העונה הסדירה במקום השמיני בזכות מאזן פנימי טוב יותר על נס ציונה.

מי שיקבעו את העולה האחרונה לפלייאוף הן הקבוצות הגדולות וזה מה שמקשה לדעת מי תהיה השמינית בסופו של דבר. נס ציונה שנמצאת כרגע במקום השמיני ביתרון נקודה על בני הרצליה יודעת ששני ניצחונות יתנו לה פלייאוף. הבעיה שקשה לדמיין את השחקנים של נדב זילברשטיין משחזרים את מה שעשו בסיבוב השני ומנצחים את הצהובים ואת האלופה בתוך שלושה ימים.

בני הרצליה שעד לא מזמן עוד נלחמה על ההישארות בליגה יכולה לדמיין את עצמה בפלייאוף, אבל זה לא יהיה פשוט. אם תנצח את מחזיקת הגביע ואת מכבי תל אביב, יספיק לה הפסד אחד של נס ציונה בזכות מאזן פנימי טוב יותר על הכתומים. הפסד שלה בחמישי וניצחון של נס ציונה והעולה החדשה תסיים עונה מדהימה מבחינתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי