חיים אוחיון: מדובר בסיטואציה אובדנית. צריך לרדת מיד מהעץ

חואקין שוכמן, חיים אוחיון, אריאל בית הלחמי
חואקין שוכמן, חיים אוחיון, אריאל בית הלחמי | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

בעלי גלבוע/גליל אמר בראיון לרדיו 103 FM: "השתמשו שלא לצורך בנשק יום הדין. אי אפשר לעבור על כך לסדר היום, האחריות היא כלפי האוהדים, השחקנים והמדיה. היינו משפחה שלמה שהתפרקה

(גודל טקסט)
החלטת מנהלת ליגת העל להודיע על סיום עונת הכדורסל בשל שביתת ארגון השחקנים, עוררה זעם רב אצל כמה מבעלי הקבוצות. חיים אוחיון, בעלי גלבוע/גליל, סבור שעוד אפשר לתקן את הנזק, אך לדבריו זה חייב להיעשות באופן מיידי.


אוחיון דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103 FM  ואמר: "זאת טראומה. זה לא דבר שאפשר לעבור עליו לסדר היום. זה יום כיפור של הכדורסל הישראלי. מדובר בחוסר אחריות. השתמשו שלא לצורך בנשק יום הדין. הלכו על סיטואציה אובדנית. האחריות הגדולה היא כלפי האוהדים, השחקנים והמדיה. היינו משפחה שלמה שהתפרקה. התרעתי כבר לפני חודש שזה מה שיקרה. יכול להיות שניר אלון בכלל נהנה אישית מהמצב הזה".


אוחיון המשיך ואמר: "מרגע שהמשבר הוחרף והשרה התערבה, המנהלת הציגה עמדה עניינית ואפשר היו לדון בהצעותיה. הנזק הישיר הצפוי לכל קבוצה הוא כמיליון שקלים. זה גם הנזק של קבוצתי ואני איאלץ לשאת בכולו. אני מתכוון לשלם לשחקנים את כל השכר כמו שכתוב בחוזים. אם אנחנו ממשיכים לשלם את כל המחויבויות, ומנגד ההכנסות ייפגעו, מדובר בנזק כבד".   



יו"ר המנהלת פרנקל. "לרדת מהר מהעץ" (עדי אבישי)


אוחיון סבור עוד כי "המדינה חייבת להתערב בעניין. אני לא רוצה שפוליטיקאים ינהלו לי את הכדורסל אבל התערבות חייבת להיות. הריבון המשפטי שלנו הוא איגוד הכדורסל ואני מצפה להתערבותו. יש פתרונות. צריך לרדת מהר מהעץ לפני שהנזק הגדול ומשבר האמון יהיו בלתי הפיכים. צריך לרדת מהעץ עד מחר – מחרתיים. אחרת לא ניתן יהיה לתקן את הנזק".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי