מכבי ת"א בנס ציונה, גינת בספק לאשדוד/באר טוביה

תומר גינת, רביב לימונד ורפי מנקו
תומר גינת, רביב לימונד ורפי מנקו | עדי אבישי

סדרות רבע הגמר יימשכו כאשר מוליכת הטבלה בעונה הסדירה תנסה לעלות ליתרון כפול ב"לב המושבה", קבוצתו של בראד גרינברג תתארח אצל הפועל תל אביב לאחר האירוע האלים בין האוהדים האדומים לצוותי השידור

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

פלייאוף הליגה יימשך מחר עם משחקים מספר 2 בסדרות בין מכבי תל אביב שעלתה בקלילות ל-0:1 במשחק הראשון לעירוני נס ציונה ובין מכבי אשדוד שעלתה ליתרון בסדרה במשחק קשוח ולאחר הארכה והפועל תל אביב.

עירוני נס ציונה – מכבי תל אביב
יכול להיות שזה המשחק האחרון העונה באולם "לב המושבה". אחרי מחצית ראשונה סבירה, נס ציונה התפרקה לחלוטין החל מאמצע הרבע השלישי של המשחק הראשון וההפרש דגדג את ה-40 נקודות. הצהובים הצליחו לחלק בצורה יפה את הדקות בין רוב שחקני הסגל, כשאיתי שגב קולע שיא קריירה של 15 נקודות ודני אבדיה הצעיר מקבל דקות פלייאוף ראשונות וקלע נקודה "היסטורית" מהקו.

לוח הזמנים המשוגע, שגורם לכך שהקבוצות ישחקו בכל 48 שעות, פוגע כמובן בקבוצות הקטנות יותר ובעלות הסגל הפחות איכותי כמו נס ציונה, אבל המאמן נדב זילברשטיין לא לוקח את זה כתירוץ ומבטיח שקבוצתו תיראה אחרת לקראת המשחק השני: "בפלייאוף יש המון עליות וירידות ולמשחק אחד ספציפי לא צריכה להיות השפעה על משחק אחר. למשחק השני נבוא בצורה הרבה יותר טובה כדי לנצח".


שגב רשם שיא קריירה, כדיר יעצור אותו במשחק השני? (עדי אבישי)

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, מקווה שלוח הזמנים הצפוף לא יפגע דווקא בו. לאחר המשחק הראשון המשיכה הקבוצה לערב התרמה למען ילדים ובית החולים שניידר, מה שגרם לצפיפות נוספת בלוח הזמנים: "קשה לצפות איך הצפיפות ולוח הזמנים ישפיעו עלינו. ננסה לבוא למשחק השני כמו שבאנו לראשון ושהתוצאה תהיה דומה".

הפועל תל אביב – מכבי אשדוד
מחוץ למגרש, אוהדי האדומים שוב בכותרות בעקבות עימותים עם אנשי ערוץ הספורט שכבר היום גרמו להטלת קנס על הקבוצה והוצאת כוח שמירה מיוחד על אנשי הגוף המשדר מכסף שיקוזז מחשבון הקבוצה במנהלת.


הנרי עולה לסל, לימונד מנסה לחסום. מקווים להתעסק בכדורסל נטו (לירון מולדובן)

על המגרש, הקבוצה של דני פרנקו אומנם חזרה מבור עמוק בשניות הסיום של המשחק הראשון, אבל הפסידה לאחר הארכה וחייבת לנצח כדי לחזור לחיים בסדרה. מאמן מכבי אשדוד, ברד גרינברג התייחס לפיזיות של המשחק הראשון וככל הנראה תימשך לאורך כל הסדרה: "ציפינו לזה שככה לצמצוינת. נעשה הכל כדי לא להסתפק בעונה הסדירה המצוינת שלנו ולהמשיך להתקדם בפלייאוף".

בצד האדום יקוו מאוד שאחד משחקני המפתח, בטח במסגרת החוק הישראלי, תומר גינת, שסובל מכאבים יחלים עד למשחק וישחק דקות משמעותיות שיעזרו לקבוצה להבטיח עוד משחק אחד באולם הביתי.


יכולים לעלות מחר ליתרון כפול. שחקני אשדוד/באר טוביה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי