קטש: האנרגיות לא היו מספיק טובות ברוב הדקות

עודד קטש
עודד קטש | ערן לוף

מאמן הפועל ירושלים לא חסך ביקורת משחקניו לאחר ההפסד הביתי 85:78 לגלבוע גליל במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף: "הגיע להם לנצח". דן שמיר אחרי הניצחון של חולון: "יש לנו עוד הרבה עבודה"

(גודל טקסט)

 האלופה הפועל ירושלים הפסידה אתמול (רביעי) במשחק הביתי הראשון של רבע גמר הפלייאוף לגלבוע גליל 85:78 ואיבדה את יתרון הביתיות. גם בשנה שעברה הפסידה ירושלים את המשחק הביתי הראשון ובסופו של דבר לקחה אליפות, אבל בקבוצה יודעים שלא על זה הם צריכים להסתמך.

לא היינו מספיק חכמים מול ההגנה שלהם. ביומיים הקרובים נצטרך לעשות את ההתאמות ולהיות הרבה יותר חכמים ומרוכזים. גם האנרגיות לא היו טובות בהרבה דקות", אמר המאמן המאוכזב עודד קטש. המשחק הבא בסדרה ייערך כבר מחר בגן נר בשעה 16:00. לוח הזמנים הצפוף לא מאפשר לקבוצות להתאושש ויהיה מעניין לראות אם שחקני האלופה באמת יצליחו להביא אנרגיות שונות, "היינו צריכים להיות יותר מרוכזים מהרבע הראשון".

המאמן המנצח, אריאל בית הלחמי, שמנסה להוביל את קבוצתו לפיינל פור ראשון מאז 2011, אמר: "שיחקנו 35 דקות טובות. פה ושם עשינו קצת טעויות ונענשנו". מצטיין המשחק שקלע 22 נקודות, ג'ייקובן בראון, אמר: "אנחנו צריכים להמשיך להיות גנגסטרים. לא הייתי מחליף את הקבוצה הזו בשום דבר. הם קבוצה מצוינת ומחר הכל יכול לקרות".

ג'ייקובן בראון עם טל קרפלס. רוצים להמשיך עד לפיינל פור (דני מרון)
ג'ייקובן בראון עם טל קרפלס. רוצים להמשיך עד לפיינל פור (דני מרון)

הפועל חולון עלתה גם היא ליתרון 0:1 בסדרה על הפועל אילת, בזכות ניצחון 83:89. הקבוצות ייפגשו מחר כבר בשעה 13:20, מה שאומר שהמנוחה בין שני המשחקים היא 40 שעות בלבד. מאמן הפועל חולון, דן שמיר, שראה את קבוצתו כמעט מסתבכת אמר: "יש לנו עוד הרבה עבודה. כל מי שבעסק הזה יודע שמעכשיו יהיה אפילו יותר קשה. צריך להתאושש ולהתמודד".

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר סיכם: "הניצחון הגיע לחולון. משחק הבא נבוא עם כל מה שיש, אני בטוח שהחבר'ה שלי יתנו את המקסימום במשחק השני. נפיק לקחים ונכין את הגוף נכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי