אוהדי עירוני נס ציונה מחו נגד השופט, גם נבן ספאחיה התלונן

אוהדי נס ציונה
אוהדי נס ציונה | אלבום פרטי

המארחת גברה על מכבי ת"א 94:95 והשוותה ל-1:1. הקהל המקומי הניף שלט נגד צחי הבדלי. זילברשטיין: "ראיתי את זה בעיניים של השחקנים". המאמן המפסיד: "צריכים לקלוע 20 נקודות יותר בשביל לנצח בהפרש של שתיים"

(גודל טקסט)
אחרי שהובסה במשחק הראשון ב-32 הפרש, עירוני נס ציונה הדהימה הערב (חמישי) את מכבי תל אביב עם 94:95 והשוותה את הסדרה ל-1:1 בתום משחק דרמטי. ביום שבת ייערך המשחק השלישי בהיכל.


במהלך המשחק מחו אוהדי נס ציונה נגד השופט צחי הבדל ששפט את המשחק בין הקבוצות ברבע גמר הגביע המדינה והניפו נגדו שלט. מנהל הקבוצה דרש מהאוהדים להרים את השלט בפעם שהשופט הסתכל.


נדב זילברשטיין סיכם: "כבר לפני המשחק ראיתי את זה בעיניים של השחקנים. אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראנו במשחק הראשון בהיכל. באנו עם תכנית קצת שונה, הגנתית, עשינו דברים אחרים. הימרנו על דברים מסוימים ואני שמח שזה השתלם. שיחקנו המון דקות עם שליטה התקפית. כמעט לא איבדנו כדורים ולקחנו הרבה זריקות טובות. חוסר השליט היה לפרקים מאוד קצרים וזה המפתח מבחינתי. העוזר שלי אמר לי שאנחנו צריכים את קליף בפסק הזמן האחרון והלכתי איתו. מגיע לו קרדיט".



"הגארד שלהם עשה פלופ וזה נתן להם מומנטום" (דני מרון)


המשך הסדרה: "הכל אפשרי. זה מאוד חשוב איך נגיע מנטלית ומקצועית למשחק בהיכל. נצטרך להיות מאוד מאוד טובים בשביל לעשות את זה".


נבן ספאחיה בא בטענות לשיפוט: "כמו שאמרתי לפני המשחק, כל משחק בפלייאוף העונה הוא שונה. לקבל 95 נקודות זה בלתי מתקבל על הדעת. מה שמאוד מטריד אותי זה איבוד הפוקוס במהלך המשחק, הם עשו יותר מדי זריקות עונשין, הרבה יותר מאיתנו וזה לא מתקבל. אני לא אאשים את השופטים אבל הם צריכים לקחת אחריות. הגארד שלהם עשה פלופ בסיום, השופט שרק, ונוצר מומנטום ואז הם הצליחו לחזור למשחק".


ספאחיה המשיך: "מהצד שלי אעשה את הטוב ביותר במשחק הבא ואדבר עם השחקנים שלי על הביצועים שלהם. קבוצה אחת עושה הרבה אסיסטים וזורקת הרבה שלשות באחוזים טובים ומפסידה? זה נראה שמכבי צריכה לנצח ב-20 הפרש כדי להבטיח ניצחון בהפרש של שתי נקודות. זה לא הגיוני. נס ציונה קבוצה טובה שקלעה זריקות קשות, אבל לא הגיוני ששופטים ישפיעו ככה על המשחק. אנחנו צריכים עכשיו להירגע, לצפות בסרט המשחק ולהבין מה קרה. כל כדור חשוב".


על איתי שגב: טיוס הוא השחקן הפותח שלנו בעמדה הזו, במשחק הראשון הוא שיחק פחות והיום הוא שיחק יותר. לא זו הסיבה שהפסדנו. הם היו יותר מדי על קו העונשין, הרבה יותר פעמים מאיתנו".

בסיום המשחק נשלחו מייקל רול וג'רמי פארגו לבדיקת סמים שגרתית. מהצד של נס ציונה הגיעו קאליף וואייט וגארי בראון.



ראה את זה בעיניים של השחקנים. זילברשטיין (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי