קנס מיידי לג'ורדן המילטון אחרי שירק היום על עמית שמחון

ג'ורדן המילטון
ג'ורדן המילטון | אודי ציטיאט

מנהלת ליגת העל קבעה כי במשחק הפלייאוף שנערך בצהריים באילת, שחקן הפועל חולון פגע במעשיו בתדמית הליגה והוא נקנס מיידית ב-5000 שקלים

(גודל טקסט)
מנהלת הליגה הטילה על שחקן הפועל חולון, ג'ורדן המילטון, קנס מיידי של 5000 שקלים בעקבות פגיעה בתדמית הליגה. כפי שדיווחנו, במהלך המחצית הראשונה של המשחק שנערך היום בין הפועל אילת לחולון, השחקן ירק על עמית שמחון, השופטים הבחינו במעשה והענישו אותו בעבירה טכנית – העונש המקסימלי שהם יכולים לתת בזמן משחק.


כעת, בנוסף לקנס, החליטה המנהלת כי תפעל לשינוי התקנון כדי לתת לשופטים את האפשרות להרחיק שחקנים בזמן המשחק על מקרי אלימות דומה.


בהודעת המנהלת נאמר: "המנהלת רואה בחומרה את מעשיו של ג'ורדן המילטון היום באילת. קשה לראות מעשה כזה של שחקן במהלך משחק. המנהלת מטילה על השחקן את ההיטל המקסימלי שניתן להטיל בהפרה ראשונה של פגיעה בתדמית הליגה – 5000 שקלים. המנהלת תפעל שכבר החל מהמשחקים הבאים בפלייאוף הנוכחי האיגוד ירחיק שחקנים אוטומטית למשחק אחד על מקרי אלימות דומים". עוד נאמר בהודעה: "אנו בטוחים כי בית הדין של האיגוד יעשה הכל על מנת להרתיע שחקנים מלהתנהג התנהגות אלימה ובלתי ראויה".


בתגובה לקנס שהוטל על שחקנה על ידי המנהלת, מסכימה הפועל חולון שהקנס מוצדק אך עם זאת מבקשת לשים לב שהיריקה המכוערת הגיעה בעקבות התגרות של שחקן הפועל אילת עמית שמחון בג'ורדן המילטון. השחקן עצמו התנצל על המקרה ויעמוד בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון. בתגובת חולון נאמר: "אנו מגנים באופן נחרץ התנהגות שכזאת, הגם שהגיעה לאחר פרובוקציות מצידו של עמית שמחון, פרובוקציות שהחלו עוד במשחק בחולון. השחקן עצמו הביע צער עמוק והתנצל על המקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי