המילטון נקנס ב-15 אלף ש"ח בפועל בעקבות תקרית היריקה

אלכסנדר
אלכסנדר | דני מרון

הסמול פורוורד ישלם סכום גבוה בעקבות ההיתקלות שלו עם עמית שמחון במשחק הפלייאוף הקודם נגד אילת. הסגולים-צהובים ינסו להימנע מהפסד נוסף ולהתקרב לפיינל פור, גם להפועל ירושלים יש ממה להיזהר נגד גלבוע

(גודל טקסט)

סדרות רבע הגמר לא עוצרות ומחר (ראשון) יימשכו גם הסדרות בין הפועל חולון להפועל אילת ובין הפועל ירושלים לגלבוע גליל. בשל השעות המוקדמות של המשחקים בשישי, הקבוצות קיבלו מנוחה "ארוכה" יחסית של יותר מ-48 שעות.

הפועל חולון – הפועל אילת (19:00)
במשחק הקודם, עמית שמחון נתן הצגה נהדרת של 29 נקודות והצעיד את אילת לניצחון ענק. למעט כמה דקות ברבע השני חולון נראתה חסרת אנרגיות ובעיקר עצבנית, דבר שהתבטא בעבירות טכניות ובלתי ספורטיביות שקיבלה ובהתנהגותו של ג'ורדן המילטון, שירק על שמחון ונענש על ידי המנהלת. הפעם חולון צריכה להיות הרבה יותר מרוכזת כדי לשמור על הביתיות ולא לעמוד בפני משחק הדחה כבר ביום שלישי. אילת נמצאת ברצף של שבעה ניצחונות על חולון בתשעה משחקים, אבל שני ההפסדים היו כשחולון אירחה.

בוועדת משמעת שהתקיימה הערב בחולון להמילטון, בה נכח גם סוכנו של השחקן, נקנס האמריקאי בסכום של-15,000₪ בפועל ו-30,000₪ על תנאי במקרה של הרחקה ממשחק או עבירת משמעת נוספת, זאת בנוסף לקנס שהוטל עליו על ידי מנהלת הליגה. המילטון התקשר להתנצל בפני עמית שמחון על התקרית המביכה, הוא הדגיש ש"למרות ההד התקשורתי בימים האחרונים הוא מקווה שאין דם רע בין הצדדים והם ימשיכו להתחרות באופן ספורטיבי על הפרקט". כמו כן, השחקן ביקש להבהיר כי הוא מאמין לשמחון שלא נאמרה שום הערה גזענית מצידו וייתכן כי בלהט המשחק המילטון הבין אחרת.

הפועל ירושלים – הפועל גלבוע/גליל (21:05)
זוהי הסדרה היחידה בה שתי הקבוצות ניצחו בחוץ. האלופה החזירה לעצמה את יתרון הביתיות אחרי משחק צמוד בגן נר והוכיחה אופי שרבים פיקפקו בו. עכשיו לאדומים יש עוד הזדמנות לשמור על הביתיות ולהגיע שוב לגן נר ביום שלישי במטרה להבטיח עלייה לפיינל פור. אבל כמו שאנחנו כבר יודעים, גלבוע לא הולכת לעשות חיים פשוטים לשחקנים של עודד קטש והם ינסו להבטיח ניצחון חוץ שלישי בסדרה.

ג'ייקובן בראון. חזר לוהט מהפציעה (מנהלת הליגה)
ג'ייקובן בראון. חזר לוהט מהפציעה (מנהלת הליגה)

ג'ייקובן בראון אמנם היה פצוע בסיום העונה הסדירה אבל חזר בדיוק בזמן. במשחק הראשון הוא קלע 22 נקודות בניצחון גליל ובמשחק השני עלה ל-25 נקודות כולל שבע שלשות, למרות שקבוצתו הפסידה. הוא נמצא בכושר מטורף ואם ירושלים רוצה לעשות לעצמה חיים קלים יותר היא חייבת למצוא דרכים לעצור אותו. האלופה בכל מקרה חייבת לשפר את ההגנה שלה, בשני המשחקים היא ספגה 85 נקודות שזה נתון גבוה מדי לקבוצה שרוצה אליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי