למרות היריקה, ג'ורדן המילטון ישחק מול הפועל אילת

ג'ורדן המילטון
ג'ורדן המילטון | אודי ציטיאט

כוכב הפועל חולון ישתתף מחר (חמישי) במשחק המכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף לאחר שנקנס ב-22,000 ש"ח, ספג גם קנס על תנאי והורחק משלושה משחקים על תנאי

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)
למרות היריקה המכוערת אל עבר עמית שמחון במספר מספר 2, ג'ורדן המילטון ישתתף מחר (חמישי) במשחק המכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין הפועל חולון להפועל אילת.


כוכב הפועל חולון, שכזכור החליף את גלן רייס ג'וניור במהלך העונה, נקנס ב-22 אלף שקלים בנוסף ל-22 אלף שקלים על תנאי וספג גם עונש הרחקה משלושה משחקים על תנאי. השחקן נקנס גם על ידי המנהלת (5,000 ש"ח) והפועל חולון (15,000 ש"ח).


מחר כאמור ייפגשו הפועל חולון והפועל אילת למשחק החמישי והמכריע כשהמנצחת תתמודד בחצי הגמר השני של הפיינל פור מול הפועל ירושלים ביום שני. רק בחמש פעמים מתוך 20 בתולדות הפלייאוף בליגת העל ניצחה קבוצת החוץ במשחק החמישי. אבל, אחת הקבוצות שכן עשתה את זה היא הפועל אילת ב-2015.


עם קבלת הקנס להמילטון הוסר החשש של הפועל חולון שהשחקן לא יעמוד לרשותה בקרב המכריע. המילטון קלע בסדרה הנוכחית 17.5 נקודות בממוצע למשחק והוא נכס חשוב לקבוצה. בחולון, תמיר בלאט קלע 16 נקודות במשחק הקודם, יותר מבכל המשחקים בסדרה יחד (9). קבוצתו אמנם הפסידה, אבל אם ימשיך בכושר הזה הסיכוי של דן שמיר להעפיל לפיינל פור יעלה משמעותית.




בשורות טובות לדן שמיר לפני המשחק המכריע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי