שלמה אייזיק אישר: גלן רייס ג'וניור חוזר להפועל חולון

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | עדי אבישי

אחרי העלייה לפיינל פור, בעלי הפועל חולון עשה סדר: "אחרי שמסי לא הגיע, החלטנו לספק לקהל חוויה". דן שמיר: "הוא היה מגיע לארץ גם אם היינו מפסידים היום". תמיר בלאט: "אנחנו יכולים לזכות בדאבל"

(גודל טקסט)
הפועל חולה עלתה הערב (חמישי) לפיינל פור אחרי שגברה על הפועל אילת 71:82 והשלימה 2:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. ביום שני הקבוצה של דן שמיר תפגוש את הפועל ירושלים בקרב על הכרטיס לגמר, אך עוד לפני כן מחזיקת הגביע חגגה במשך דקות ארוכות עם הקהל הנלהב שהעניק לה תמיכה יוצאת דופן במשך 40 דקות. במהשך, 


שלמה אייזיק, בעלי הפועל חולון, שפך אור על הגעתו של גלן רייס לישראל: "החלטנו להחזיר את גלן רייס ג'וניור. נתתי אור ירוק למהלך רק אחרי שכל שחקני הקבוצה, ללא יוצא מן הכלל, הביעו נכונות. מסי לא הגיע לארץ, אז רצינו לספק לחובבי הספורט חוויה מהנה".


עוד לפני כן, גם דן שמיר התייחס לגלן רייס: "אני לא אדבר על זה עכשיו כי אני לא יכול לענות על זה בשני משפטים. גם אם היינו מפסידים, חשבתי שצריך להביא אותו למסיבת הסיום של העונה. הוא שחקן מיוחד שעשה הרבה בשביל הפועל חולון העונה וכמובן שהיו איתו גם הרבה מאוד קשיים. האם הוא ישחק מול הפועל ירושלים? אנחנו נתייחס לכך בנפרד. אני לא רוצה להתחמק ולשקר, אסתפק במה שאמרתי עד עכשיו".


שמיר התייחס למשחק: "קשה לסכם בדקה אחת. עברנו הרבה דברים העונה. זו הייתה סדרה קשה מול יריבה טובה. הם היו מסודרים, אבל הביתיות עשתה את ההבדל. הקהל נתן לנו המון אנרגיות היום". על תמיר בלאט שצלף 11 נקודות וחילק 6 אסיסטים: "הוא ענק. אני נהנה לאמן אותו, הוא עבר הרבה שינויים במהלך העונה. פחות הקטע של הכדורסל, יותר האופי והיכולת לשחק בבמה כזו".

 

חולון חוגגת עלייה לפיינל פור אחרי שש שנים (עדי אבישי)


תמיר בלאט סיכם: "אני ממש שמח. עברנו הרבה העונה. עוד שני ניצחנוות ואנחנו יכולים לעשות דאבל. זה כיף להתחיל בחמישייה, אני לא אשקר. גם כשאני עולה מהספסל אני מסדר את המגרש ומביא אנרגיות".


מערכת היחסים עם דן שמיר: "אני מרגיש שהוא מאמין ושאני יודע לקבל את ההחלטות הנכונות. אני מאוד מאמין בדן".


חצי הגמר מול ירושלים: "ניצחנו אותם בחצי גמר הגביע, אבל הם קבוצה חדשה עכשיו עם מאמן מעולה. נעשה את ההתאמות. אני חושב שאנחנו יכולים לזכות בדאבל. אילת קבוצה מדהימה ואני מוריד בפניהם את הכובע".


שרון דרוקר: "באנו לנצח. חולון הייתה טובה, יש לה כישרון וניסינו לחפות על ההבדלים בעבודה קשה. אמרתי לבחורים שהם צריכים להיות גאים במה שהם עשו העונה. אנחנו קבוצה קשוחה וזו הייתה סדרה שמפארת את הכדורסל הישראלי. העונה הזו תיתן לשחקנים שלי המון, איפה שהם לא יהיו בעתיד. הם בוכים כי אכפת להם ואני גאה בכך".



מאושר. דן שמיר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי