עודד קטש: אוחיון לא אמור לשחק, גיבוי למקרה חירום

האוול, אוחיון
האוול, אוחיון | דני מרון

הגארד נכלל במפתיע בסגל של הפועל ירושלים לחצי הגמר (שני, 21:00), אך מאמן האלופה הבהיר: "לא יהיה חלק מהרוטציה". יותם הלפרין: "אני מקווה שיום אחד יהיו סדרות". הפועל חולון תעשה היסטוריה?

(גודל טקסט)

הפועל חולון והפועל ירושלים ייפגשו מחר (שני, 21:00) בחצי הגמר השני של הפיינל פור. הרבה לפני כדור הפתיחה, בשתי הקבוצות מתעסקים בסגלים. מהצד הסגול כמובן שהנושא הבוער הוא הערעור שלא התקבל לגבי שיתופו של גלן רייס. אם מחזיקת הגביע תעלה לגמר, הכוכב יהיה רשאי לשחק ובמועדון מבהירים שהביאו אותו לארץ בשביל להשתתף בחגיגות סיום העונה אלא שאז הקבוצה סבלה ממכת פציעות ושחקנים הציעו להשיב אותו לסגל. אצל האלופה יוגב אוחיון, שהתאושש מפציעה ארוכה, נרשים למשחק במפתיע והוא יעמוד לרשותו של עודד קטש.

הפועל ירושלים השלימה סוויפ על חולון בעונה הסדירה. במשחקים האלה ג'רום דייסון היה בלתי ניתן לעצירה וקלע 19 נקודות בממוצע. וכן, בשניים מהמשחקים גלן רייס עדיין היה חלק מהקבוצה וחולון בכל זאת הפסידה. במשחק הנוקאאוט היחיד ביניהן העונה ניצחה דווקא חולון בהיכל מנורה מבטחים והמשיכה כמובן עד הזכייה בגביע המדינה. קבוצתו של דן שמיר רוצה לשחזר בפיינל פור הנוכחי הישג ששייך רק למכבי והפועל תל אביב בכדורסל הישראלי, והוא להשלים דאבל.

בעשר השנים האחרונות רק קבוצה אחת הצליחה לזכות בשתי אליפויות רצופות: מכבי ת"א בעונות 10/11 ו-11/12. הקבוצה האחרונה שאינה מכבי ת"א שזכתה בתואר פעמיים ברציפות הייתה הפועל ת"א בעונות 64/65 ו-65/66. הפועל ירושלים עומדת על רצף שיא בתולדות המועדון: שלושה גמרי פלייאוף רצופים. הפועל חולון שבה לפיינל פור ראשון לראשונה מאז 2012, אז הפסידה בחצי הגמר למכבי ת"א. זהו חצי גמר הפלייאוף התשיעי בתולדות הסגולים – ורק פעם אחת הם הצליחו לעלות משם לגמר: לפני עשור בדיוק, כאשר זכו באליפות היחידה בתולדות המועדון.

עודד קטש דיבר לקראת המשחק: יוגב מספיק כשיר בשביל להיות בסגל, אבל הוא לא באמת בתכנית להיות חלק מהרוטציה שלנו. זה סוג של גיבוי למקרה חירום. אני לא יודע כהמה אפשר להפתיע, הקבוצות מכירות טוב. הפתיחה של המשחק תהיה חשובה ונצטרף לשמור על יציבות לאורך כל המשחק". יותם הלפרין הוסיף: "היינו בסיטואציה הזו אשתקד והצלחנו להתעשת בדיוק בזמן. אני מאוד מאמין בחבר'ה. ההתרגשות גוברת וכמובן שאני מרוצה מכך שאני נמצא כמעט בכל אירוע בו יש תואר על הפרק. משחק אחד זה משהו בונה מתח ומעניק הזדמנות לאנדרדוג, אך הסדרת היו טובות ומעניינות. אני מקווה שיום אחד יהיו סדרות".


שמיר וחולון רוצים לעשות היסטוריה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי