שמיר: עברנו דרך לא שגרתית. ספאחיה: אני אף פעם לא רגוע לפני גמר

נבן ספאחיה, נוריס קול, גיא פניני, דן שמיר
נבן ספאחיה, נוריס קול, גיא פניני, דן שמיר | עדי אבישי

רגע לפני הגמר, מכבי תל אביב והפועל חולון ערכו מסיבות עיתונאים, שמיר סירב להתייחס לדיווחים על הזר שהכה את בת זוגו. קול: "אתה חייב להנות מרגעים כאלה כי אתה לא יודע מתי יחזרו"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב והפועל חולון עורכות בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת גמר הפיינל פור מחר. אחרי השביתה, הפלייאוף הצפוף וחצאי הגמר המותחים, לשתי הקבוצות לא היה הרבה זמן להתכונן לפני המשחק החשוב, שיהיה שחזור של גמר הגביע מלפני כחצי שנה.


מאמן הפועל חולון דן שמיר: "לקח לי 11 שנה להגיע למעמד הזה, להפועל חולון 10 וזה לא משחק רגיל. הדרך שלנו לפה הייתה מעניינת ומיוחדת. מכבי  נראית אחרת מאז שג'רמי פארגו הצטרף. יש לי הכירות אישית איתו והוא שחקן נהדר אבל לכל שחקן יש את המפתחות איך כדאי לעצור אותו..מכבי סיימו במקום הראשון, אנחנו במקום השני. זה מעמד מכובד שלהרבה אנשים יש חלק ממנו. לא יכול להיות יפה מזה ואני מקווה שיהיה משחק כמו שאמור להיות".



על חזרתו של גלן רייס ג'וניור לקבוצה אמר שמיר: "זה נראה שהוא לא עזב אותנו. הגענו כקבוצה והוא תוספת כוח משמעותית. אנחנו יודעים מי הוא ויכולים לשחזר את הדברים שעשינו איתו. הוא תופעה ונוכל להשתמש בו במשחק כזה, בטח שיש לנו שחקנים פצועים".


לגבי החקירה של שחקן חולון שחשוד בהכאת זוגתו: "אני לא מכיר את כל הפרטים ולא מעוניין להתעסק במה שלא קשור למשחק מחר"



המאמנים והשחקנים רגע לפני הגמר (עדי אבישי)


קפטן הפועל חולון גיא פניני: "ניסיון זה דבר חשוב, אבל לא העיקרי. יש הרבה שהיו במעמדים האלה. נקווה לעשות את הדברים הנכונים ונגיע מוכנים".


על ההזדמנות לזכות בדאבל נגד קבוצתו הקודמת: "אנחנו ביוני ועבר הרבה זמן מאז שוחררתי ממכבי. הייתה לי שם תקופה יפה אבל כרגע כולי מרוכז בהפועל חולון והצלחתה ואנחנו מתוכננים למשחק הגדול הזה".


מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה: "מכבי משחקת עכשיו את הכדורסל הכי טוב שלה העונה ואנחנו רוצים לשחק מחר בביטחון כמו שאנחנו משחקים בחודש האחרון, אם אתה מרגיש בנוח לפני משחק גמר סימן שמשהו לא טוב".



פניני וקול. מי יחייך מחר? (עדי אבישי)


הוויתור על פניני בתחילת העונה: "אנחנו נהייה מפוקסים בכדי לעצור את פניני ואת השחקנים שלהם. לא מדובר בשחקן כזה או אחר אלא בנו ובחולון".

 

גארד מכבי ת"א נוריס קול: "יש לנו תוכנית משחק שעבדנו עליה עם המאמן ונבוא למשחק כדי להוציא אותה לפועל ונעשה את המקסימום שלנו".


ההרגשה לקראת המשחק: " יש אווירה טובה מאוד בקבוצה, אנחנו משחקים ביחד ונהנים האחד מהשני. אתה חייב להנות מסוג המשחקים האלו כי אתה לא יודע מתי תהיה שוב במעמד כזה".


ההכנה למעמד בהשוואה ל-NBA: "ההגנה דומה, היריבות שונות. יש תוכנית משחק, מתרגלים ומוציאים אותה לפועל".


 קפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולמאו :" התכוננו לקראת המשחק בצורה מיטבית ואנו באים מוכנים בין אם גלן רייס ישחק ובין אם לא. עלינו להיות אינטנסיביים מההתחלה" 


הלחץ להחזיר את האליפות אחרי מספר שנים: "אני יודע שהפסדנו את האליפות שנה שעברה, הדברים הפעם תלויים בנו כדי שנגיע למקום שאנו צריכים להיות בו. תמיד יש לחץ, כספורטאים אנחנו תמיד רוצים לנצח. צריך לבוא מוכנים ולהתמקד בדברים שאנחנו טובים בהם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי