גמר הפיינל פור: גלן רייס חוזר בחולון, איתי שגב כשיר

נבן ספאחיה, דן שמיר
נבן ספאחיה, דן שמיר | עדי אבישי

דריכות בשתי הקבוצות לקראת המשחק הערב (21:10). הסגולים רוצים להשלים דאבל היסטורי, הצהובים מחפשים אליפות ראשונה אחרי שלוש שנים. אוהדי מכבי ת"א התנצלו בפני המנהלת שעברו על תקנון ציוד העידוד

(גודל טקסט)

 הפועל חולון ומכבי תל אביב סיימו את הכנותיהן לקראת גמר הפיינל פור הערב (חמישי, 21:10, אולם מנורה מבטחים) במה שינעל את עונת הכדורסל הארוכה והמשוגעת שעברה עלינו. חולון נצחה בשלושה מחמישה המפגשים העונה בין הקבוצות, כולל בגמר גביע המדינה.

בצד המקצועי, מי שיחזור לשחק בחולון לראשונה מאז שוחרר בתשעה באפריל הוא גלן רייס. כזכור, בעקבות ריב פנימי וחבטה בפניו של גיא פניני השחקן עזב את הקבוצה, אך עם העלייה לפיינל פור שב אליה וינסה לעזור לה לזכות בדאבל אחרי שקלע את סל הניצחון בגמר הגביע. אצל הצהובים, איתי שגב שנפצע באימון המסכם לפני חצי הגמר ולא שיחק בדרבי, כשיר אך עדיין לא ברור כמה דקות יקבל מאחר שאלכס טיוס וג'ייק כהן הראו יכולת גבוהה בחצי הגמר.

במהלך היום שלח ארגון אוהדי מכבי תל אביב, הגייט, התנצלות בפני מנהלת הליגה שעברו על תקנון ציוד העידוד במשחק חצי הגמר מול הפועל תל אביב: "אנו מבינים שמטרת הפרוטוקול לשמור על בטיחות והנאת כלל הצופים ומתחייבים שלא לעבור עליו במשחק הגמר", כתב הארגון. בתגובה, אישרה המנהלת לשתי הקבוצות דגלי פריסה ביציעים התחתונים ואת שאר ציוד העידוד ביציעים העליונים. 

הקפטן הצהוב, ג'ון דיברתולומיאו, דיבר לפני המשחק: "התכוננו בצורה הטובה ביותר למשחק. אנחנו מוכנים לזה שהם ישחקו עם גלן רייס ג'וניור ובלעדיו. אנחנו חייבים להגיע למשחק ולהיות אגרסיביים ואינטנסיביים מההתחלה. זה פגע בנו לא לזכות באליפות בפעם שעברה. אני מקווה שנכפר על זה ושמכבי תהיה במקום שבו היא ראויה להיות. יש תמיד לחץ לנצח. לא נדאג מרעשי רקע ומה אחרים חושבים. אנחנו באים כדי לנצח, בזה אנחנו יכולים לשלוט ובזה אנחנו מתמקדים".

מי יגזור את הרשת בסיום המשחק? (עדי אבישי)
מי יגזור את הרשת בסיום המשחק? (עדי אבישי)

בהפועל חולון מרוצים ממי שהגיע אחרי שרייס שוחרר, ג'ורדן המילטון, ומעוניינים לראותו בקבוצה גם בעונה הבאה ולשם כך יתחילו מולו בקרוב במגעים. המתאזרח של הקבוצה, טי.ג'יי קליין דיבר גם הוא לפני המשחק: "אנחנו יכולים לעשות היסטוריה, ולהיות הראשונים מזה זמן רב מאוד שלוקחים דאבל וזאת לא מכבי. אנחנו מוכנים לאתגר ונעשה את זה בשביל האוהדים. שתי הקבוצות רוצות לזכות באליפות. הקוף על הגב של מכבי אחרי שניצחנו אותם בגביע. אם אין לך מוטיבציה למשחק הזה, אתה לא צריך לשחק במשחק כזה. אני מאמין בנו כקבוצה, אנחנו ממש מיוחדים, והתעלינו על כל המכשולים. זאת לא הייתה עונה ממוצעת, לא בשום דמיון של אף אחד, אז לשחק במשחק האחרון נגד מכבי עם אפשרות לנצח אותם, זה בהחלט מרגש. הקהל של חולון היה מדהים כל העונה, זה היה תענוג לשחק בשבילם, אבל זה רק התעלה בפלייאוף. בכל מקום צועקים לי יאללה חולוניה, בכל חנות בכל מקום רוצים את האליפות זה רק מוסיף למוטיבציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי