דן שמיר: מכבי זכתה בצדק, רייס? לא יודע מה היה קורה

דן שמיר
דן שמיר | עדי אבישי

אחרי איבוד הדאבל, מאמן הפועל חולון היה שקול כשאמר: "אנחנו הולכים הביתה מאוכזבים, זה מה שיש. זו מערכת גדולה עם אנשים טובים. העתיד? אני חושב רק על הרגע". קולמן: "אם לא אקבל דקות בחולון, אקבל במקום אחר"

(גודל טקסט)

בהפועל חולון, כמובן, היו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד 95:75 למכבי תל אביב בגמר הפיינל פור אתמול (חמישי), אך הבינו כי היריבה הייתה גדולה עליהם בכמה מספרים.

"להבדיל מבדרך כלל, הפעם אני אגיד רק ברכות למכבי", החמיא מאמן הסגולים דן שמיר לאלופה, "הם זכו באליפות בצדק, הם סיימו את הליגה במקום הראשון. אין ספק שמכבי הייתה גדולה עלינו במשחק הזה. האכזריות בכדורסל היא שתמיד יש רק מנצחת אחת והשנייה הולכת הביתה מאוכזבת. זו הייתה עונה גדולה לכדורסל הישראלי ולהפועל חולון, סגרנו שנתיים גדולות למועדון בצמרת. הקהל היה מדהים. רק לפני שנתיים וחצי היינו קבוצת תחתית באולם הפחים. אנחנו הולכים הביתה מאוכזבים וזה מה שיש".

על עצמו והעתיד: "אני לא מאמין בזה שמאמנים מפארים את עצמם. זו מערכת גדולה עם אנשים טובים. זו הייתה דרך לא קלה. אני לא יכול לחשוב על שום דבר חוץ מעל הרגע".

על רייס: "אנחנו לא יודעים מה היה קורה אם הוא לא היה חוזר. הוא עזר לנו היום. מסיבות מסוימות היינו רחוקים מלהיות במשחק הזה. זה לא נכון להאשים אדם אחד. יש לנו מספיק אנשים שצריכים לעשות עבודה בשבילנו. בסוף הוא אמר לי מילים מאוד חמות ואני שמח שהוא חזר. אמרתי לו תודה. אני לא יודע אם הוא יישאר פה בעונה הבאה".

גלן רייס ג'וניור.
גלן רייס ג'וניור. "לא יודע אם יישאר" (אודי ציטיאט)

חנן קולמן אמר: "לא היינו מספיק אגרסיביים בשני צדי המגרש, החטאנו דברים קלים. אני לא חושב שהשופטים השפיעו יותר מדי. האחריות היא עלינו. העונה הבאה? אם לא אקבל דקות בחולון, אצטרך למצוא אותן במקום אחר".

בעונה הבאה תמשיך הפועל חולון בליגת האלופות של פיב"א, ובכך תהיה הנציגה השלישית של ישראל במפעל יחד עם הפועל תל אביב והפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי