מודי מאור מצטרף להפועל חולון ויהיה עוזרו של דן שמיר

מודי מאור
מודי מאור | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים בעונה שעברה חוזר לשתף פעולה עם שמיר: "מצפה בקוצר רוח לעזור בכל דרך שאוכל למועדון להמשיך את התהליך המדהים שהוא עובר בשנים האחרונות". דרור כהן ימשיך במכבי ראשון לציון עם שרף

(גודל טקסט)
סגנית האלופה, הפועל חולון, מתכוננת גם היא לעונה הבאה והודיעה הבוקר (שלישי) על חזרתו של מודי מאור לתפקיד עוזר המאמן בקבוצה. מאור, 32, שהחל את העונה הקודמת כעוזר מאמן בהפועל ירושלים ובהמשך קודם למשרת המאמן הראשי ופוטר בעקבות אי ההצלחה ביורוקאפ, יהיה אחד מעוזריו של דן שמיר בחולון וחתם על חוזה לשלוש שנים. הוא כבר היה עוזר מאמן בקבוצה בין 2012-2014 – רוב התקופה תחת שמיר עצמו. 

מאור אמר לאחר החתימה: "אין שמח ממני להצטרף לפרויקט המרגש שהוא הפועל חולון, על אחת כמה וכמה שאני זוכה לחזור ולשתף פעולה עם מאמן בקליבר של דן שמיר. אני מצפה בקוצר רוח לעזור בכל דרך שאוכל למועדון להמשיך את התהליך המדהים שהוא עובר בשנים האחרונות".

בתוך כך, המועדון הגיש השבוע לפיב"א את טופסי ההרשמה למפעל ליגת האלופות, שם תחל הקבוצה את דרכה בשלב הבתים. חולון שיחקה בעונה שעברה במפעל, סיימה את שלב הבתים במאזן 11:3 ולא התקדמה לשלב הבא. כידוע, גם הפועל ירושלים תשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות. 


דרור כהן ימשיך עם צביקה שרף בראשון לציון
מכבי ראשון לציון מצטרפת גם היא לקבוצות שמודיעות על עתיד עוזרי המאמן והכריזה כי דרור כהן, עוזר מאמן נבחרת ישראל ימשיך בתפקידו כעוזר מאמן לצידו של צביקה שרף בעונת המשחקים 2018/19, זאת לאחר שמועות שעודד קטש היה מעוניין לראות את כהן עוזר לו בירושלים בנוסף לעבודתם המשותפת בנבחרת, אך זה כאמור כבר לא יקרה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי