סטודמאייר: "לא חתמתי". ירושלים: "מתנצלים על העיתוי"

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | ערן לוף

הזוי: האדומים הודיעו על שובו של הסנטר בן ה-35 שלא שיחק כלל בעונה שעברה, אך השחקן מיהר להכחיש בתגובה לעמוד האינסטגרם הרשמי של המועדון: "שקר". הפוסט הוסר ומהקבוצה נמסר: "בטוחים שהוא יהיה איתנו"

(גודל טקסט)
אמארה סטודמאייר ישחק בעונה הבאה בהפועל ירושלים, אם לא יהיה ב-NBA? האדומים הודיעו רשמית על הבנות מול הסנטר על חוזה לעונה הקרובה. "אמארה הביע את את רצונו לשוב לליגה הטובה בעולם, ולכן יהיה חלק מסגל הקבוצה רק אם לא יצטרף לאחת הקבוצות ב-NBA", נכתב בהודעת הקבוצה. 



אלא שמאוחר יותר סטודמאייר הדהים כשהגיב לפוסט שפורסם על ידי העמוד הרשמי של המועדון ובישר על חזרתי למועדון. "זה שקר. זו לא האמת. לא חתמתי על חוזה. מצטער אוהדים, זה לא נכון. מצטער על הבלבול, אני אדבר עם הפועל ירושלים", כתב הסנטר. המשך המועדון הסיר את הפוסט מהעמוד.


בהמשך נמסר מהפועל ירושלים: "במהלך התקופה האחרונה התקיימו שיחות רבות עם אמארה. בשבוע החולף הודיע השחקן לראשי המועדון, באופן חד משמעי, כי אם לא יחתום בקבוצת NBA, הוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה וכתוצאה מכך יצאה ההודעה הרשמית מטעם המועדון. אם אמארה נפגע מעיתוי ההודעה אנו מתנצלים בפניו ובטוחים כי הוא יהיה איתנו בעונה הבאה בארנה במידה ולא ישחק ב-NBA".


קודם לכן אמר המאמן עודד קטש מסר: "שמח מאוד שאמארה חוזר אלינו. זה לא סוד ששני הצדדים רצו לחזור לשתף פעולה. אין צורך להרחיב על היכולות של אמארה לתרום להפועל בכל החזיתות, גם בפן המקצועי וגם ביכולת המנהיגות שהוא מביא בתוך ומחוץ למגרש. אני בטוח שכשהוא יהיה כאן, כולנו נרוויח".


אמארה חתם בהפועל ירושלים בקיץ 2016, זכה איתה באליפות, בגביע ווינר והוביל אותה לגמר גביע המדינה ולחצי גמר היורוקאפ. בעונה שעברה לא שיחק כלל. לפני שנתיים, חתם סטודמאייר על חוזה ליום אחד בניו יורק ניקס והודיע שלא ישחק עוד ב-NBA. יחד עם זאת, לאחרונה הצהיר השחקן בן ה-35 שהוא מעוניין בכל זאת למצוא קבוצה בליגה.


Welcome back home @Amareisreal! ❤️#YallaHapoelpic.twitter.com/GtNw0i9Oei

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) July 1, 2018

בעונה בירושלים העמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בליגת העל. בפלייאוף הדקות שלו ירדו והוא קלע 6.4 נקודות והוריד 4.4 כדורים חוזרים. ביורוקאפ התרומה שלו הייתה 12.8 נקודות ו 6.6 ריבאונדים למשחק.



סטודמאייר. יחזור לאדום? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי