בראד גרינברג ימשיך במכבי אשדוד

בראד גרינברג
בראד גרינברג | לירון מולדובן

המאמן אמריקאי, שהוביל את הקבוצה הדרומית מרחק נגיעה מהפיינל פור, יחתום לעוד עונה אחרי שהגיע לסיכום עם ההנהלה. מצטיין העונה סק הנרי צפוי להמשיך גם הוא. נס ציונה הודיעה שגארי בראון רמירז ימשיך

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

בראד גרינברג, מאמן מכבי אשדוד בעונה החולפת, ימשיך לעונה נוספת כמאמן הקבוצה. כזכור, תחת גרינברג הציגה אשדוד את אחת העונות הטובות בתולדותיה כשהגיעה לחצי גמר הגביע והמקום הרביעי בליגה בעונה הסדירה תוך שהציגה כדורסל יפה שהיה בנוי מקבוצה צעירה ורעבה.

המאמן האמריקאי, שגם אימן בין היתר את מכבי חיפה והפועל ירושלים, היה צריך להחזיר להנהלת הקבוצה תשובה האם הוא מעוניין להמשיך ולמרות שעדיין לא חתם רשמית, הוא הודיע כי ימשיך בכפוף לשדרוג חוזהו, דבר שמקובל על המועדון.

גרינברג משמש בנוסף כמאמן נבחרת קוסובו עמה הוא מתכונן בימים אלו למשחק האחרון במוקדמות גביע העולם כשמאזן נבחרתו עומד על חמישה הפסדים בחמישה משחקים.

גם סק הנרי, אחד השחקנים המובילים בקבוצה ומי שזכה בתואר ה- mvp של העונה הסדירה, צפוי להישאר. הגארד האמריקאי התנה בפני ראשי הקבוצה את הישארותו בכך שגרינבגרג ימשיך לשמש כמאמן גם . כעת, מצפים באשדוד שהנרי יעמוד במליתו ואכן יישאר בקבוצה.

 עדי אבישי)  סק הנרי. צפוי להישאר באשדוד)
סק הנרי. צפוי להישאר באשדוד (עדי אבישי)

נס ציונה הודיעה: גארי בראון רמירז ימשיך
מי שעוד יישאר בישראל בעונת 2018/19 הוא הוא הרכז מפורטו ריקו (25, 1.85 מ'), כך הודיעה היום נס ציונה. המאמן דב זילברשטיין מסר: "אני מאוד שמח על הישארות של גארי לעונה שנייה ובטוח שהוא ימשיך בקו ההתקדמות שאפיין את שנתו הראשונה ויהפוך לאחד הרכזים טובים בליגה ובכך יעזור לקבוצה להשיג את מטרותיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי