טיישון תומאס וכריס ג'ונסון חתמו בהפועל ירושלים

טיישון תומאס
טיישון תומאס | הפועל ירושלים, רשמי

יום של החתמות: האדומים צירפו את הפורוורד (24) שבלט בחולון בחוזה לשנתיים ואת פורוורד גרבלן (28), שיוכל להשתחרר בחודש הקרוב לטובת חוזה מובטח ב-NBA. קטש: "אוהב שחקנים כמו טיישון, כריס שחקן 'דבק'"

(גודל טקסט)
יום של החתמות בהפועל ירושלים. טיישון תומאס, אחד משחקניה הבולטים של הפועל חולון בעונה שעברה, חתם בקבוצה לשנתיים. גם הפורוורד כריס ג'ונסון, ששיחק בעונה שעברה בגרבלן הצרפתית, חתם לעונה אחת עם אופציית יציאה עד ה-1 באוגוסט לקבוצת NBA בה יקבל חוזה מובטח. 


תומאס (24, 2.03) העמיד במהלך העונה שעברה ממוצעים של 10 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ב-22 דקות כשבמפגשים הישירים מול הפועל ירושלים היה טוב יותר ותרם 13.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים. קודם לכן, שיחק תומאס בקרמונה האיטלקית וירד איתה לליגת המשנה כשהוא רושם 9.1 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק. תומאס הוא יליד לאס וגאס ששיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת יוסטון, כשבעונתו השלישית קלע 15.4 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים למשחק. דווקא אז, בחר לשבת שנה בחוץ ולהצטרף לאוניברסיטת אוקלהומה לשנתו האחרונה בה רשם 11.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט, שיחק עם אורלנדו בליגת הקיץ וחתם בקבוצת מידלדויטשר מהליגה הגרמנית הראשונה.


מאמן קבוצתו החדשה, עודד קטש, אמר ממחנה הנבחרת בגלזגו בו הוא שוהה לקראת משחקה של הנבחרת: "טיישון הוא מסוג השחקנים שאני מאוד אוהב ואני מקווה שהניסיון שצבר בעונה שעברה יעזור לירושלים בליגה ובליגת האלופות".


 (קטש. מרוצה מההחתמה (דני מרון
 קטש. מרוצה מההחתמה (דני מרון)


לג'ונסון (28, 1.98), בוגר מכללת דייטון, עבר של 147 משחקים במגוון קבוצות NBA בהן בוסטון סלטיקס, יוטה ג'אז וממפיס גריזליס. בנוסף, שיחק ג'ונסון 108 משחקים בליגת הפיתוח בהם רשם 14.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. בעונתו האחרונה שיחק ג'ונסון בליגה הראשונה בצרפת, שם רשם במדי גרבלן 15.5 נקודות וחמישה כדורים חוזרים למשחק. 


קטש מסר: "אנחנו עוקבים אחרי כריס כבר תקופה ארוכה. מדובר בשחקן איכותי מאוד, קלעי מעולה ושומר מצוין. כריס, כמו כל השחקנים שהחתמנו עד כה, הוא שחקן "דבק" שתורם רבות לאווירה בריאה בקבוצה, דבר שאנחנו שמים עליו דגש רב בבניית הקבוצה העונה"


שחקן נוסף של חולון שעדיין נמצא על הכוונת של ירושלים הוא תמיר בלאט והשיחות איתו נמשכות. קטש מאוד מעוניין בשחקן בו הוא מאמין ונותן לו גם הרבה דקות בנבחרת ישראל.


Welcome to Jerusalem Chris Johnson! #YallaHapoelpic.twitter.com/K99TMDl8UX

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) July 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי